בנק אמריקני הגיש בקשה לכינוס נכסים נגד אלווריון, בטענה לחוב של יותר משלושה מיליון דולרים

הבקשה הוגשה הבוקר (ה') לבית המשפט המחוזי בתל אביב על ידי בנק SVB, ממנו לקחה אלווריון הלוואה כדי לקנות את וויביון ● על פי הבקשה, משיחות שערך הבנק עם אנשי החברה נודע לו שההנהלה מתכוונת להתכנס בימים הקרובים כדי להחליט על הפסקת פעילות ● מניותיה החברה צנחו ב-41% בתום יום המסחר בורסה באחד העם

בנק SVB (ר"ת Silicon Valley Bank) האמריקני, המתמחה במתן אשראי לחברות טכנולוגיות, הגיש הבוקר (ה') לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה לכינוס נכסים נגד אלווריון, בטענה שהחברה חייבת לו 3.2 מיליון דולרים. על פי הבנק, אלווריון חדלת פירעון ולכן, רק באמצעות כינוס נכסים הוא יוכל לקבל מנה את כספו בחזרה.

מדובר בכספים שאלווריון חייבת ל-SVB בגין הלוואה שקיבלה מהבנק כדי לרכוש את חברת וויביון. בבקשה, שהוגשה על ידי עורכי הדין שמואל גלינקא וענבל רז ממשרד עורכי הדין ראב"ד-מגריזו-בנקל, נכתב ש-"הבנק המתין בסבלנות והעניק לחברה הזדמנויות רבות לפירעון החוב, על אף שהיה רשאי לבקש את אכיפת השבתו במועדים מוקדמים יותר". עוד טוען הבנק שמשיחות שערך עם אנשי אלווריון נודע לו שהנהלת החברה מתכוונת להתכנס בימים הקרובים כדי להחליט על הפסקת פעילות.

החלטת הבנק לבקש כינוס נכסים לאלווריון לא באה בהפתעה, שכן מדובר בחברה שנמצאת בבעיות כבר זמן מה והמשך קיומה מוטל בספק. אלווריון הוקמה ב-1992 בשם BreezeCOM ושמה שונה לאלווריון לאחר שב-2001 התאחדה עם Floware Wireless Systems. החברה משווקת מערכות לספקי שירותי טלפון ואינטרנט (ISP) ולמפעילי רשתות פרטיות. כמו כן, היא מציעה פתרונות לכיסוי המתרחב של רשתות סלולריות ניידות במדינות מתפתחות ובאזורים אחרים בהם קיימת בעיית נגישות. הבעיות שלה התחילו כשמפעילות סלולריות החלו לאמץ את תקן התקשורת LTE על פני תקן WiIMaX, שעליו מבוסס המוצרים של אלווריון.

ברבעון הראשון של השנה הציגה החברה צלילה של 45% בהכנסות ל-8.5 מיליון דולרים וזינוק של 18.52% בהפסד הנקי ל-3.2 מיליון דולרים. מניותיה של אלווריון רשמו ירידה של 41.8% בתום יום המסחר בבורסה באחד העם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים