דל
פסיון משיבה מלחמה: אנחנו אמנם קטנים, אבל עדיין מוכרים מכשירי Netbook
בתגובה שהגישה לטענות של דל ואינטל נגדה, כתבה פסיון, כי היא מוכרת מכשירי Netbook בארצות הברית ובאירופה גם בימים אלה ● לדבריה, "העובדה שאיננו מוכרים עשרות אלפי מחשבים לא אומרת שאיננו זכאים יותר להשתמש בשם הרשום שלנו"
רבעון גרוע לדל: רשמה ירידה של כ-16% בהכנסות, ושל כמעט 50% ברווח הנקי
הרבעון האחרון לשנת 2009 היה אחד הקשים של יצרנית המחשבים דל: הכנסותיה הגיעו ל-13.43 מיליארד דולרים, והרווח הנקי – ל-351 מיליון בלבד ● גם בכלל השנה התוצאות לא היו טובות: ההכנסות ב-2009 ירדו ב-0.05% ל-61.1 מיליארד דולרים, והרווח הנקי ירד ב-15.9% ל-2.48 מיליארד דולרים ● מייקל דל, מנכ"ל דל: "השקעות רבות בתחום ה-IT נדחות לזמנים טובים יותר"
דל הגישה בקשה למשרד הפטנטים האמריקני להסיר את הזכויות של פסיון על השם Netbook
לטענת דל, משרד הפטנטים צריך להסיר את הזכויות של פסיון, כי זו הפסיקה להשתמש במונח Netbook לפני כמה שנים ● גם אינטל הצטרפה למאבק, בטענה, כי פסיון הפסיקה לייצר את המחשבים ב-2003 ● הטענות הועלו לאחר שפסיון שלחה ליצרניות שונות מכתבים בדרישה להפסיק להשתמש במונח
דל השיקה מחשב לוח חדש
ה-Latitude XT2 החדש כולל מסך בגודל 12.1 אינץ', זכרון RAM שניתן להרחבה עד חמישה ג'יגה-בייט ומגיע עם ועט סטיילוס לרישום ידני
מחקר: המיני נייד של אייסר – הכי מבוקש ברבעון השלישי של 2008; ה-Eee של אסוס במקום השני
במקום השלישי ניצב ה-2133 של HP, ובהפרשים גדולים אחריו מחשבי המיני של MSI ודל - כך על פי מחקר של DisplaySearc מקבוצת NPD האמריקנית שפורסם בימים אלו ● מהמחקר עולה, כי המיני ניידים הממותגים דחפו לגידול במכירות ברבעון השלישי של 2008 ובסך הכל צמחו ב-160% ● הצפי: מגמת הגידול תימשך בשנים הקרובות ● האם שוק מחשבי המיני הוא נקודת אור בעתיד הקודר?
עובדות לשעבר בדל תובעות את החברה בטענה כי פוטרו על רקע מגדר וגיל; דל מכחישה
בתביעה, שהוגשה ב-29 באוקטובר בארה"ב על יד ארבע נשים כנגד ענקית המחשבים, נטען כי בפיטורין ההמוניים של למעלה מ-8,000 עובדים התמקדה החברה בנשים ובבני או בנות למעלה מארבעים ● התובעות דורשות להורות לדל "לשנות את מדיניות האפליה שמתבטאת בתגמול, במינוי למשרות, בקידום ובהפסקת עבודה" ● דובר דל: "לטענות שהועלו בתביעה אין שום בסיס"




