דיווח: גוגל תשיק בכנס המפתחים הקרוב דגם חדש של אוזניות אלחוטיות

באימייל שנשלח לרשימת התפוצה של Google Nest מוצגת תמונה קטנה של האוזניות שכנראה יושקו, בכנס בצבע ירוק כהה – צבע שלא קיים בקו האוזניות הקיים של החברה

מצפים לגירסה מוזלת. Pixel Buds. צילום: גוגל

כנס המפתחים השנתי של גוגל (Google) הולך ומתקרב, וחרושת השמועות סביבו החלה להניב השערות וניחושים שונים על מוצרי חומרה חדשים, בהם סמארטפון Pixel 5A ואוזניות Pixel Buds A – גירסה זולה יותר של קו ה-Pixel Buds (בעלות של 179 דולר) של אוזניות אלחוטיות.

לפי דיווח ב-9to5Google, באימייל שנשלח לרשימת התפוצה של Google Nest, מוצגת תמונה קטנה של האוזניות שכנראה יושקו בכנס, בצבע ירוק כהה – צבע שלא קיים בקו האוזניות הקיים של החברה.

בחודש שעבר הגישה גוגל לאישור ה-FCC, ועדת התקשורת הפדרלית בארה"ב, בקשת אישור למוצרי חומרה חדשים, ובהם גם אוזניות חדשות, מה שמבסס את ההשערה שהן יושקו בכנס.

האוזניות הקודמות שהשיקה גוגל חוו לאחר השקתן בעיות בקישוריות, שהתבטאו בניתוקים ובאגים אחרים, שהחברה ניסתה לתקן עם כמה עדכוני קושחה. למרות זאת, לקוחות עדיין מתלוננים על תופעה של ניתוקים. לכן משתמשים מצפים גם לכך שגוגל תתייחס השנה לעוצמת הקישוריות בעת שתשיק את האוזניות.

בתוך כך, החברה הודיעה כי כנס המפתחים השנתי, שיתקיים בתאריכים 18-20 במאי, יהיה וירטואלי וחופשי לכל מי שירצה להשתתף בו. בשנה שעברה, כזכור, בוטל הכנס בשל משבר הקורונה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים