אמירה אופנתית עם קצת היי-טק – מסיכות הפנים של וויל.איי.אם

וויל.איי.אם חבר להאניוול והשיק מסיכות פנים חכמות, שעוצבו על ידו יחד עם חוזה פרננדז, המעצב שעומד מאחורי חליפות SpaceX של אילון מאסק ● המחיר: 299 דולר למי שמוכן לקנות

וויל.איי.אם משיק את מסיכת הפנים בשיתוף עם האניוול

אף אחד לא יודע כמה זמן עוד נהיה צמודים למסיכות הפנים, אבל נראה שמעבר להגנה שהן מספקות, הן גם הופכות לאמירה אופנתית, שהראפר וויל.איי.אם רוצה להפוך למוצר היי-טק אופנתי יוקרתי.

החבר בלהקת Black Eyed Peas הודיע השבוע כי החל בשיתוף פעולה עם האניוול (Honeywell) להשקת ה-XUPERMASK, מסיכת פנים שעלותה 299 דולר.

נוסף על שני מאווררים בשלוש מהירויות ומסנני HEPA (ר"ת High Efficiency Particulate Air) ומסנן מכאני, המסיכה כוללת גם חיבור Bluetooth, תאורת LED, ביטול רעשים ומיקרופון, לצד סוללה שתספיק לשבע שעות ומערכת עגינה לאוזניות. בנוסף, יש לה גם רצועות שניתנות להתאמה אישית.

המסיכה עוצבה על ידי וויל.איי.אם, האניוול וחוזה פרננדז, המעצב שעומד מאחורי חליפות SpaceX של אילון מאסק.

וויל.איי.אם ידוע בחיבתו לטכנולוגיה. הוט מושקע בטסלה וב-Beats Electronics וגם מונה לדירקטור באינטל. החברה שלו – +i.am – המתמקדת במוצרים לבישים, רכשה חברות טק, בהן Wink – חברה של מוצרי בית חכם, ו-Sensiya – סטארט-אפ של למידת מכונה.

היוזמה שלו לעיצוב מסיכות פנים מגיעה דווקא כשכמה מדינות בארה"ב החלו לבטל את החובה לעטות מסיכות, על רקע החיסונים לקורונה, ואולם מומחים רבים טוענים כי הן יישארו איתנו עוד זמן ארוך.

מסיכת XUPERMASKS מגיעה עם נרתיק, מסנני HEPA לשלושה חודשים, כבל טעינה וכיסוי לאוזניות בכמה גדלים.

המסיכה עדיין לא קיבלה את אישור ה-FDA – מינהל המזון והתרופות האמריקני, אבל אושרה לשימוש חירום עבור הציבור ואנשי מערכת הבריאות.

למי שמעוניין – ב-8 באפריל תחל המכירה באתר Xupermask.com.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים