דיווחים: RIM תאפשר הפעלת אפליקציות אנדרואיד במחשב ה-Playbook

לפי הפרסומים, RIM חיפשה תוכנת צד שלישי שתאפשר הרצת יישומי אנדרואיד במחשב כף היד שלה ● לאחר שלא מצאה כזו, החליטה לפתח בעצמה ● התכונה החדשה תאפשר למשתמשי PlayBook גישה ישירה מן המחשב לחנות היישומים של אנדרואיד ● החברה צפויה להשיק את ה-PlayBook במחצית השנייה של השנה

RIM, יצרנית הבלקברי (Blackberry) הקנדית, מפתחת בימים אלה תכונה שתאפשר הפעלת אפליקציות אנדרואיד (Android) במחשב הטאבלט שלה, ה-PlayBook – כך דיווח אתר בלומברג (Bloomberg), המצטט מקורות המקורבים לנושא. בהתאם לדיווח, התכונה החדשה תאפשר למשתמשי PlayBook גישה ישירה מן המחשב לחנות היישומים של אנדרואיד.

לפי הפרסומים, RIM חיפשה תוכנות צד שלישי שיאפשרו הרצת יישומי אנדרואיד במחשב כף היד שלה, אך לאחר שלא מצאה תוכנה כזו, החליטה החברה לפתח בעצמה תוכנת תאימות לאנדרואיד שתוטמע במכשיר ה-PlayBook.

הכללת יישומי אנדרואיד במכשיר עשויה להיות צעד אסטרטגי מבחינתה של RIM. לפי חברת המחקר Canalys, חנות יישומי האנדרואיד כוללת כבר יותר מ-130 אלף יישומים – יותר מפי שישה מכמות היישומים בחנות AppWorld של RIM, העומדת על כ-20 אלף בלבד. היצע גדול יותר של אפליקציות עשוי להעניק למכשיר הטאבלט סיכוי טוב יותר לבלוט ולהתחרות הן מול ה-iPad והן מול אוסף מכשירי הטאבלט הרבים הצפויים להיות מושקים השנה, זאת מאחר שהוא יציע גם את האבטחה המשופרת של RIM וגם מגוון רחב של אפליקציות.

לפי הערכות, הדבר אף עשוי לדחוף לגידול במכירות ה-PlayBook בכ-30%-50%, מה שמעלה את צפי המכירות לשנה הקרובה ליותר מארבעה מיליון יחידות.

בהתאם לפרסומים, RIM אמורה להשיק את ה-PlayBook במחצית השנייה של השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים