גאדג'Time: זה לא כבד אחי, זה אוזניות

Heavys הן אוזניות שעוצבו בידי חובבי מטאל עבור אוהדי המטאל, ובזכות ארבעה דרייברים בכל אוזנייה, כל אחד למרחב תדרים שונה - נבנה שדה קול מיוחד, המדמה סביבה של ניגון מוזיקה חיה

Heavys - אוזניות ייעודיות להאזנה לרוק כבד.

חובבי הרוק הכבד על סוגיו הענפים, היותר רוק אנד רולים מצד אחד והיותר שחורים וכבדים מצד שני – שכותב שורות אלו גאה להימנות עם שורותיהם – מכונים בחיבה, לעיתים, או בבוז ובהרבה ביקורת במקרים רבים אחרים, מטאלהדס, יוכלו ליהנות בקרוב מפינוק שנועד במיוחד עבורם: אוזניות ייעודיות.

לאוזניות קוראים Heavys והן עוצבו בידי חובבי מטאל עבור אוהדי המטאל. לפי החברה שמייצרת אותם הן עוצבו ותוכננו כראשונות אי פעם בעולם לדמות סביבה של ניגון מוזיקה חיה, עם כמה אלמנטים מאוד מיוחדים: מוזיקה שנשמעת יותר חזק מאשר באוזניות מקבילות מבלי לגרום לפגיעה בשמיעה, ומיקום של הרמקולים הפנימיים כך שהם ייבנו שדה צליל שהוא טבעי יותר. אבל הכי חשוב הוא, שכל אוזניה מכילה לא פחות מ-4 דרייברים – פי ארבעה מאשר באוזניות מהשורה, גם אם הן נחשבות למעולות. כל אחד מהדרייברים מיועד להשמיע צלילים במרחב תדרים שונה, גם אם חלקו מקביל, וכך אמור להיבנות שדה הקול המיוחד של האוזניות, שכמובן מדגישות מאוד את הבס.

מעבר לכך מציעות האוזניות גם תמיכה בהחלשת רעשים אקטיבית, ולפי החברה הן מיוצרות מהחומרים הכי טובים ונוחים לשימוש שיש. הן אמורות להציע עד 50 שעות עבודה אלחוטית, והן יעלו במחיר הרגיל 249 דולר, אם כי בהזמנה מוקדמת תהיה העלות 189 דולר, כשאפשר להוסיף עוד דברים לחבילה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים