מה כוללת ההשקה הגדולה של סטילסירייס בישראל?

יצרנית הציוד לגיימינג - מהחברות הראשונות שהבינו שה-eSports יצליח ויהפוך לתחום שמגלגל מאות מילוני דולרים בשנה - משווקת בישראל בידי ביקונקט, שמשיקה כעת ליין חדש של 5 אוזניות, 2 רמקולים ו-4 מקלדות

מגיעים לישראל. מוצרי סטילסירייס החדשים.

תחרויות ספורט אלקטרוניות, מה שכבר זכה לכינוי eSports, התחילו את דרכן אולי כסוג של גימיק. אבל תוך שנים ספורות זה הפך לתחום ספורטיבי של ממש, עם קבוצות שמוחזקות בידי מועדוני ספורט מפורסמים, וגם תחרויות שמתנהלות בין נבחרות לאומיות. תחרויות כאלו נערכות כמעט בכל רגע נתון, ברמה כזו או אחרת, בכל מקום בעולם וחברות המחשוב כמובן נכנסו לזה בכל הכוח עם שלל ציוד, ובמיוחד אביזרים, שמיועדים לשחקני eSports בכל מקום – כולל בשוק הביתי.

היצרנית הסקנדינבית סטילסירייס הייתה מהחברות הראשונות שהבינו שה-eSports יצליח ויהפוך לתחום שמגלגל מאות מילוני דולרים בשנה אם לא יותר. כמו כן בחברה הבינו שהתחום ישפיע באופן מהותי מאוד על השוק הביתי, בגלל עלייה בנפח השחקנים שרוצים להתאמן מהבית כדי לנסות להפוך מתישהו לספורטאי משחקי מחשב מקצועיים, וגם בגלל שיש עלייה רציפה במשחקים מקוונים בהם שחקנים מתחרים מול אחרים מכל העולם. כיום קיים מגוון אדיר של משחקי מרובים משתתפים – כשהפעילים בתחום פיתוחם מודעים עוד לאספקט המקצועי של כל צליל וכל פריים ולאיכות הנדרשת מהציוד ההיקפי.

למקצועני eSports. אוזניות גיימינג מבית סטילסירייס.

למקצועני eSports. אוזניות גיימינג מבית סטילסירייס. צילום: סטילסירייס

מה בהשקה בישראל?

אוזניות – אוזניות משחק הן אולי הדבר שמזוהה יותר מכל עם החברה, וכעת משווקת סטילסירייס בישראל, ביקונקט, השיקה בארץ סדרת אוזניות חדשה העונה לשם Arctis Nova. אוזניות אלו תוכננו מהיסוד על ידי החברה, כך היא מספרת, כדי להבטיח מצוינות אודיו בנאמנות גבוהה, בהירות קול באמצעות בינה מלאכותית ונוחות לאורך כל היום, עם אסתטיקת עיצוב מלוטשת שמאפשרת מעבר חלק בין פלטפורמות המשחק השונות.

כל האוזניות בסדרה מגיעות עם חבילת התוכנה Sonar Audio, שמספקת אקולייזר פרמטרי, המאפשר לשלוט על כל תדר בסקאלה, ראשון לגיימרים. יש גם מיקרופון נשלף עם ביטול רעשים דו-כיווני, באמצעות בינה מלאכותית, כולל רעשי הקלדה.

Nova 7 Pro Wireless מציעות עד 38 שעות עבודה על סמך טעינה אחת, אודיו מרחבי ב-360 מעלות, ואפשרות התחברת רב מערכית לפלטפורמות שונות, כולל iPad. יש גם מערכת בשם ComfortMAX שמיועדת להתאים את האוזניות באופן מושלם לאוזניים. הן עולות 1,699 שקלים, ויש גם גרסה לאיקסבוקס ולפלייסטיישן. הגרסה החוטית שלהן עולה 1,290 שקלים, וגם לה גרסאות לקונסולות המשחק, עם חיבור USB-C.

Nova 3 מציעות תאורת RGB כפולה. הן מציעות רבות מהתכונות של סדרת ה-Nova 7, ןהן קלות במיוחד עם משקל של 253 גרם בלבד. המחיר 489 דקל. Nov 1 אף קלות קצת יותר, 236 גרם, וגם להן גרסאות לקונסולות, והן מבוססות על חיבור 3.5 מ"מ ומציעות עיצוב כולל צעיר יותר ומיקרופון שמפחית רעשים בעוצמה של עד 25dB והוא גם נשלף. המחיר 349 שקלים.

מקלדת גיימינג מבית סטילסירייס.

מקלדת גיימינג מבית סטילסירייס. צילום: סטילסירייס

רמקולים – אבל יש כאלה שאוהבים את המוזיקה והצלילים שלהם ברחבי החדר ולא צמוד לאוזניים, ועבורם מציעה החברה, לראשונה מבחינתה, צמד מערכות רמקולים.

הבכירה בין השתיים מכונה Arena 7, וזו מערכת של 5.1 ערוצים עם תוספת של סאב-וופר בגודל 6.5 אינץ', שאמור להוסיף לחגיגה הקולית בס יחסית חזק. הרמקולים עצמם הם דו כיווניים, עם טוויטר ועם וופר נפרדים, כדי לשפר את הדיוק בתדרים הבינוניים והגבוהים. הם מגיעים עם תאורת RGB ניתנת להתאמה, קישוריות USB ובלוטות', וגם תומכים בחיבור אוזניות חיצוניות.

Arena 3 הם צמד רמקולים המבוססים על דרייברים בגודל 4 אינץ', והם מעוצבים בקונוס סיבים אורגניים כדי ליצור מגוון שלם של צלילים גבוהים צלולים, אבל גם בס עוצמתי. כמו המערכת הגדולה יותר, הם מגיעים עם תאורת RGB ניתנת להתאמה ועם פקדים פיזיים שמאפשרים לבצע פעולות מהירות, מהשתקה, דרך צימוד בלוטות' ועד שליטה על עוצמת הקול. המחיר 629 שקלים.

רמקולים מבית סטילסירייס.

רמקולים מבית סטילסירייס. צילום: סטילסירייס

מקלדות – תחום מקלדות המשחק, כמו זה של האוזניות, יותר מוכר בהיבט של סטילסירייס, וההשקה הפעם מכילה ארבע כאלה. שתיים מהן שייכות למותג Apex, והן Pro Mini בגרסה חוטית ואלחוטית, ושתיהן מבוססות על מבנה ללא לוח המקשים הנומרי, שחביב על שחקנים מקצועיים כי הוא משאיר יותר מקום להזזת העכבר. המקלדות הללו מגיעות עם מתגים מסוג OmniPoint 2.0, שלפי החברה מספקים תגובה מהירה פי 11 והפעלה מהירה פי 10 ממתגים מתחרים, כשבנוסף ניתן לקבוע את עומק הלחיצה של כל מקש בנפרד, וכן לתכנת את המקשים כך שיגיבו באופן שונה ללחיצה קלה וללחיצה ממושכת. עבור המקלדת החוטית מבקשת ביקונקט היבואנית סכום של 990 שקלים, ועבור המקלדת האלחוטית שיכולה להתחבר באמצעות דונגל או בלוטות', 1,299 שקלים.

עבור מי שמעדיף מקלדת בגודל מלא, מציעה הפעם סטילסירייס את Apex 9 TKL במחיר של 759 שקלים. מקלדת זו מגיעה עם הרבה מאוד אפשרויות דומות ל-Apex החדשות האחרות, אבל עם מתגי OptiPoint אופטיים שמציעים זמן תגובה מאוד מהיר של 0.2 אלפיות השנייה, יכולת התאמה של עומק הירידה של כל מקש, לוחית מתכת עליונה קשיחה שמוסיפה לחוויית ההקלדה, מקשים נוחים אך קשיחים, וכן כבל USB-C קלוע ועמיד. המחיר 759 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים