אסוס הכריזה על מחשבים ניידים חדשים בסדרה העסקית שלה

הסדרה כוללת שלושה מחשבים שמגיעים עם כלי הניהול Control Center, שנועד לאפשר לאנשי ה-IT לשלוט במחשבים לפי צרכי הארגון

ה-ExpertBook B9 של אסוס.

אסוס הכריזה באחרונה על שורה של ניידים חדשים בסדרת מחשבי ה-ExpertBook העסקית שלה. המחשבים המעודכנים במשפחה מבוססים על גרסת ה-vPro של מעבדי הדור ה-12 של אינטל ומגיעים עם כלי הניהול Control Center, שנועד לאפשר לאנשי ה-IT לשלוט במחשבים לפי צרכי הארגון. כמו כן, הם מגיעים עם תמיכה ב-TPM 2.0, ולפי החברה הם עברו את מבחני הקשיחות של התקן הצבאי האמריקני MIL-STD 810H.

המחשב המעניין ביותר שאסוס הכריזה עליו הוא מחשב נתיק בעל שם שמסגיר זאת היטב – ExpertBook B3 Detachable. אולם, זה לא מה שמייחד אותו, אלא העובדה שמדובר במחשב Windragon: הוא מבוסס על פלטפורמת המחשוב Snapdragon 7c Gen 2 של קוואלקום. אסוס שילבה בו שתי מצלמות – אחת מקדימה ואחת מאחור, את טכנולוגיית ביטול הרעשים מבוססת הבינה המלאכותית הדו כיוונית והתלת ממדית הקניינית שלה, וגם תמיכה בטעינה מהירה.

לגבי מחשב נייד נוסף בסדרה, ExpertBook B9, טוענת אסוס שהוא המחשב העסקי הקל ביותר מסוגו – והכוונה היא למחשב נייד עם מסך בגודל 14 אינץ'. הוא שוקל 880 גרם בלבד, וכדי להשיג את המשקל הזה השתמשה החברה בסגסוגת מגנזיום על מנת לבנות את שלדת המארז שלו, ובשילוב של מגנזיום-ליתיום ביצירת המכסה. השימוש בחומרים הללו מבטיח לא רק קלות, אלא, כאמור, גם עמידה בתקני עמידות. כן יציע המחשב סוללה שתאפשר לו לעבוד 16 שעות.

ExpertBook B7 Flip הוא מחשב הפיך עם מסך 14 אינץ' תומך מגע. הוא מציע תמיכה אפשרית ב-5G ומגיע עם סוללה שאמורה להספיק לעד 11 שעות עבודה. הגוף שלו בנוי מסגסוגת מגנזיום אלומיניום, והציר שלו מחזיק מעמד היטב בסיבוב ה-360 מעלות של המסך שהוא מציע. הוא מגיע עם עט אלקטרוני, תמיכה בטכנולוגיית NumberPad במשטח השליטה, ויש לו גם חיישן טביעות אצבע.

החברה טרם פרסמה את מועדי ההשקה של המחשבים החדשים ואת מחיריהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים