מפת הדרכים של מטא להגשמת המטאוורס – ארבעה משקפיים חדשים עד 2024

במסגרת פרויקט Nazare של מטא לפיתוח חומרה של מציאות וירטואלית ורבודה, טוען הדיווח שעוד השנה תשיק ענקית הטק קסדה נוספת, בעלת תכונות טכנולוגיות מתקדמות בהרבה מאלה של קסדת ה-Quest הנוכחית

מטא מפתחת עוד דגמים של משקפיים למימוש המטאוורס.

אחד הפרויקטים החשובים של מטא, שנועד להגשים את תוכנית המטאוורס של מארק צוקרברג, הוא משקפי מציאות רבודה, במסגרת פרויקט Nazare של החברה.

כעת, לפי פרסום ב-The Information, נראה שמטא הכינה מפת דרכים לפיתוח חומרה למציאות וירטואלית, המשתרעת עד שנת 2024, שתכלול ארבע משקפיים, כשהראשונים הם מה שבעבר כונה פרויקט Cambria, הצפויים מאוחר יותר השנה.

בהסתמך על מקורותיו, The Information אומר כי מטא מתכננת לשחרר בחודש ספטמבר השנה את פרויקט Cambria, שהוא מכשיר מתקדם יותר מחומרת ה-Quest הנוכחית, ומכונה באופן פנימי בשם Arcata, ולאחריו גירסה מעודכנת, המכונה כרגע Funston, בשנת 2024.

המקורות גם מציינים, שפרויקט Cambria הראשון יעלה בסביבות 799 דולר, הרבה מעל המחיר של 299/399 דולר עבור משקפי ה-Quest VR. לפי הדיווח, דובר החברה אמר לערוץ החדשות כי המחיר של Cambria יהיה "גבוה משמעותית". לגבי מה שהם מציעים תמורת המחיר הנוסף, המקורות טוענים כי המשקפיים החדשים יכללו איכות תמונה ברזולוציה גבוהה דיה לקריאת טקסט כך שניתן יהיה להקליד מיילים או קוד בסביבת ה-VR.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים