Realme 9 Pro Plus – מייצג מוביל לשוק הביניים עם תמורה טובה לכסף   

הדגם הבכיר במשפחת Realme 9 מציע ביצועים אופייניים מאוד למכשירי שוק ביניים נוכחיים, ואף מוצלחים למדי בכל הרמות, דבר שבא לידי ביטוי בעבודה חלקה ונקייה בכל היישומים ובכל ההיבטים השימושיים

Realme 9 Pro Plus

אחד התארים הלא רשמיים שעליו מתמודדות יצרניות הטלפונים השונות הוא כתר התמורה לכסף. זו אולי הסיבה שכמעט בכל השקה כיום בשוק מעורבים יותר מדגם אחד של טלפון, כשאותו שם משפחה מוצמד לכמה מכשירים בו זמנית, אך עם סיומות שונות ולרמות מחיר שונות, כדי לנסות לתפוס כמה שיותר מהשוק.

אך באיזו רמת מחיר מעניקים את התואר? נהוג, ודי בצדק, להצמיד אותו למכשירים בשוק הביניים, ובדרך כלל ממש לאמצע שלו, סביב נקודת המחיר של 1,500 שקלים, קצת פחות או קצת יותר. זהו חלק עמוס במיוחד של השוק והיה תחום שבו שיאומי וגם וואווי שלטו די בבלעדיות במשך תקופה ארוכה – אך כאמור אין כמעט יצרנית שלא מכוונת אליו מכשיר אחד או שניים ואפילו יותר בכל דור ודור, כשאף אחת מהן אינה אומרת דיינו.

אחת החברות החזקות ביותר כיום בשוק הזה היא רילמי, חברת המותג של אופו, וכיום חברת אחות לוואן פלוס שאת מכשיר שוק הביניים המוצלח יחסית שלה, OnePlus Nord CE 2, סקרתי ממש לאחרונה. סדרת שוק הביניים הנוכחית שלה, Realme 9, היא דוגמה ומופת לירי לכל הכיוונים עם כמה וכמה דגמים ברמת מחירים כזו או אחרת לאורך שוק הביניים.

מושא הסקירה הזו, Realme 9 Pro Plus, הוא הטלפון הבכיר ברשימה הקצרה, והוא כל כך שונה מ-Realme 9 Pro שאפשר היה להעניק לו שם אחר. כמו יותר ויותר מכשירים בשוק הביניים המעודכן הוא מגיע עם מעבד של מדיה-טק, במקרה שלו Dimensity 920, שבפני עצמו הוא אחד הטובים שמוצע כיום למרכז שוק הביניים. יחד עם 8 גיגה-בייט זיכרון עבודה ו-256 גיגה-בייט זיכרון אחסון הוא מציע ביצועים שהם אופייניים מאוד למכשירי שוק ביניים נוכחיים, ואף מוצלחים למדי בכל הרמות, דבר שבא לידי ביטוי בעבודה חלקה ונקיה בכל היישומים ובכל ההיבטים השימושיים.

אחד החשובים בהם הוא כמובן זמן העבודה, ועם יותר מ-15 שעות עבודה במבחן הסוללה הרציף, שמטיל עומס כבד על סוללת ה-4,500 מילי-אמפר/שעה שלו, לא ממש צריך לדאוג לחפש היכן לתקוע את הראש של המטען. ואם כבר מטען, להבדיל מיצרניות אחרות, רילמי מספקת מטען בקופסה וברמה גבוהה, עם הספק של 60 ואט, שלפי החברה מספיקות לו כ-45 דקות לטעינה מלאה, וזה יותר מיפה למכשיר שוק ביניים.

Realme 9 Pro Plus מצויד במסך Super AMOLED בגודל 6.4 אינץ' ברזולוציית +FHD עם בהירות מרבית נאה של 600 ניט, וקצב רענון של 120 הרץ. המסך מוגן בזכוכית Gorilla Glass 5 ומתחתיו יש חיישן טביעות אצבע אופטי שממוקם לטעמי קצת נמוך מדי, מתחת לאזור ההנחה הטבעי של האגודל. התמונה שהוא מספק איכותית, נעימה לעין ומציעה צבעים עשירים וניגודיות טובה. יחד עם הגב המעוצב לעילא ולעילא, שלמרות שהוא מיוצר מפלסטיק עבר עיצוב שמקנה למכשיר הרגשה יוקרתית משהו עם משחקי אור וצבע, שמשתנים לפי זווית ההחזקה.

הגב מכיל כמיטב המגמה הנוכחית מתחם מצלמות בולט מרובע, שמפר במקצת את האיזון של המכשיר ששוקל 192 גרם. בהתאם למגמה הנוספת שרווחת לאחרונה, שתי המצלמות הראשיות מתוך השלוש מודגשות בעדשה רחבה ובזכוכית בולטת שמגינה על העדשות מפני שריטות.

המצלמה הראשית מצוידת בחיישן בגודל 50 מגה-פיקסל עם מפתח f/1.8 יחד עם מייצב תמונה אופטי מוצלח יחסית ומיקוד אוטומטי. לידה יש מצלמת רוחב על שמציעה שדה צילום של 119 מעלות ומצוידת בחיישן 8 מגה-פיקסל, וכן מצלמת מאקרו בגודל 2 מגה-פיקסל. למצלמת הסלפי בחריר מקדימה יש חיישן 16 מגה-פיקסל.

אי אפשר לבוא בתלונות לצילומים שמופקים ממערך הצילום הזה בדרך כלל, אבל גם לא לקחת אותם לתחרות. הצילומים במצלמת הרוחב על גם הם בסדר, אבל בקצוות יש לפעמים מעט אובדן חדות, וכמו בהרבה מכשירים אחרים, בלילה התמונות נראות לפעמים פלסטיות עם עיבוד מוגזם.

באג, היבואנית הרשמית של רילמי לארץ, הצמידה תווית מחיר שכתוב עליה 1,499 שקלים ל-Realme 9 Pro Plus. במחיר כזה הוא אחד המכשירים שמייצגים הכי טוב נכון להיום את שוק הביניים הנוכחי, והוא אחד המתחרים המובילים על התואר התמורה לכסף, אם לא הזוכה הברור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים