אפל: שנה עמוסה של מחשבים חדשים והשלמת ההיפרדות מאינטל

לפי דיווחים, החברה צפויה להכריז כבר בחודש הבא על דגמים חדשים של MacBook Pro 13 ו-Mac Mini, ובהמשך השנה דגמים חדשים של iMac Pro, Mac Pro ו- MacBook Air - רובם עם מעבד M2 החדש

אחד הראשונים שיזכו לשדרוג כבר בחודש הבא. MacBook Pro.

כפי שכבר דווח בעבר, 2022 אמורה להיות שנה יחסית עמוסה עבור אפל במקטע המחשבים שלה. זו אמורה להיות שנה בה היא תציע כמה עדכונים וכמה מחשבים חדשים, שכולם יהיו מבוססים על מעבדי מתוצרתה, מגרסאות מעודכנות של M1 ועד המעבד החדש M2. בכך היא תשלים את תהליך הפרדה מאינטל.

שני המחשבים הראשונים שעליהם החברה אמורה להכריז הם שני דגמים חדשים של MacBook Pro 13 ו-Mac Mini. מחשבים אלו אמנם כבר עברו את ההמרה למעבדי ה-M1, אבל ללא שינוי עיצוב משמעותי. הפעם, וזה אמור להתרחש כבר בחודש הבא, שינויי עיצוב יהיו במרכז התמונה, כשגם בדור הזה הם יהיו הראשונים להציג את ה-M2 בקרבם.

מעבר לכך, החל ביוני אמורה החברה להציע עוד כמה מחשבים חדשים/מעודכנים. אחד מהם יהיה דגם נוסף של Mac Mini עם M1 Pro, שלאחריו יוצעו שני דגמים חדשים של iMac Pro עם מסך גדול יותר ועם אותו מעבד וגם עם M1 Max, מחשב Mac Pro שיגיע עם צמד או ארבעה מעבדי M1, ובקצה הרשימה נמצא גם עדכון עבור MacBook Air עם M2.

כמו כן, לפי דיווחים נוספים, למרות שהחברה דחתה את פרויקט ה-iPhone המתקפל שלה ל-2025, היא כבר עובדת במרץ על פיתוח של מחשב נייד עם מסך מתקפל מלא בסגנון של ThinkPad X1 Fold של לנובו אבל עם מסך בגודל עצום של 20 אינץ'. המסך אמור להציע רזולוציה של 4K, והוא יציע תצורת מסכים שתשתנה בהתאם לקיפול, ושוב, בדומה למה שעשתה כבר לנובו, לדוגמה, קיפול אמצע בו צד אחד משמש כמקלדת וירטואלית.

עם זאת, הצפי הוא שהוא לא יגיע לשוק לפני ה-iPhone המתקפל, אלא לפחות שנה אחרי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים