דיווחים: ה-iPhone 13 של אפל יהיה בעל מסך Always On

תכונת ה- Always On קיימת כבר במכשירי אנדרואיד רבים, ונראה שאפל תשלב אותה בדגמים הבאים לצד מסך מסוג LTPO, המשנה בצורה דינאמית את קצב רענון המסך ובכך מאריך את חיי הסוללה

האם Always On שקיים ב-Apple Watch יגיע גם ל-iPhone? צילום: אפל

האם ה-iPhone 13 הבא של אפל יהיה בעל מסך Always On כמו ה-Apple Watch? אם להסתמך על דיווח בבלומברג, נראה שהתכונה הזאת, שכבר קיימת מזה זמן במכשירי אנדרואיד רבים, תיכלל בדגם הבא, הצפוי בספטמבר הקרוב, אם לא יהיו הפתעות, טפו, טפו, טפו…

עוד לפי הדיווח, המכשיר החדש יהיה בעל חיי סוללה משופרים, Notch קטן יותר בראש המסך, הקלטת וידיאו משופרת בקצב רענון של 120 הרץ ושבב 15 מהיר יותר.

גם לפי פרסומים אחרים של מדליפים שונים, דווח כי אפל אולי תשתמש במכשירי ה-iPhone העתידיים בפאנלי מסך מסוג LTPO (ר"ת Low Temperature Polycrystalline Oxide), כמו בשעונים שלה. הטכנולוגיה הזאת משנה בצורה דינאמית את קצב רענון המסך כדי להאריך את חיי הסוללה. גם לפי האנליסט מינג-צ'י קאו, דגמי ה-Pro של דגמי ה-iPhone שיושקו השנה יכללו מסך LPTO וקצב רענון של 120 הרץ.

נוסף לתכונת ה-Always On, הדיווח של בלומברג מציין גם, כי אפל תכריז כנראה בסתיו הקרוב, בין ספטמבר לנובמבר, על דגמי MacBook Pro חדשים, שייצורם יחל ברבעון השלישי של השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים