גאדג'Time: רמקולים מבית האוס אוף מארלי – עיצוב קלאסי מחומרים ממוחזרים

Get Together Duo הם דוגמה מצוינת לשילוב של שלושת האלמנטים שהחברה דוגלת בהם: איכות, עיצוב ושימוש בחומרים מיוחדים

Get Together Duo מבית האוס אוף מארלי. צילום: האוס אוף מארלי

יצרנית מוצרי האודיו האוס אוף מארלי ידועה היטב בקרב חובבי מוזיקה מתקדמים, בעיקר אלו שמגדירים את עצמם כאודיופילים. היא לא פחות חביבה על אלו שמחפשים פתרונות בתחום שמיועדים לשימוש ביתי ששם דגש על עיצוב. ובנוסף, יותר מפעם אחת, החברה שולחת ידה בעיצובים שכוללים חומרים מיוחדים.

הרמקולים Get Together Duo הם דוגמה מצוינת לשילוב של שלושת האלמנטים הללו. מדובר ברמקולים שההיבט העיקרי שלהם הוא שהם מיוצרים מחומרי גלם ממוחזרים: הרמקולים מיוצרים מבמבוק ממוחזר, בד ממוחזר וסיליקון ממוחזר, וזאת מבלי לוותר על עיצוב קלאסי ואלגנטי.

בנוסף' הרמקול הימני הוא רמקול נייד שתומך באמצעות Bluetooth 5.0 בכל התקן מודרני, והוא יכול להשמיע את קולו גם ממרחק שמגיע עד 10 מטרים ממקור ההשמעה. הוא מציע עד 20 שעות פעולה, עם סוללת ליתיום-יון גדולה בנפח עבודה של 5,200 מילי-אמפר/שעה, וטעינה מלאה נמשכת כ-8 שעות.

הרמקול השמאלי אינו נייד, והוא חייב חיבור לחשמל כדי לעבוד, ויש לחבר כבל קטן בין שניהם כדי שיעבדו ביחד בהרמוניה סטריאופונית.

בכל אחד מהרמקולים יש שני מתמרים: וואפר 15 ואט והשני טוויטר 5 ואט, וגודל כל אחד מהרמקולים הוא 20.1×10.5×13 ס"מ עם משקל משותף של כ-2.45 ק"ג. המחיר: 790 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים