גאדג'TIME: לנאום וגם לעשות שמח עם SingBar – מקרן קול נייד

ה-SingBar הוא מקרן קול עוצמתי, פשוט להפעלה המתאים לשימוש ככלי עבודה וגם כמכשיר בידורי

SingBar של פיור אקוסטיקס - מקרן קול נייד. צילום: אלה הילל

המצב "הנורמלי החדש", כפי שאין ברירה אלא להתרגל אל הקורונה בתחילת השנה השנייה של הנגיף, עומד לכפות עלינו צורות התנהלות חדשות. כבר עתה ברור, שהרבה מאוד אנשים יעבדו חלק גדול מהזמן מהבית, עם פגישות שמתקיימות במרחבים הווירטואליים של Zoom’ או Teams ועוד הרבה סביבות שיחות ועידה אחרות, אבל זה לא יהיה כך כל הזמן.

נראה שנזדקק להכין בבית לצידנו תיק שמוכן ליציאה מהבית, כל אחד בהתאם לתבנית העבודה שלו. גם סביבות העבודה אולי ישתנו. יכול להיות שמחר תצטרכו לערוך כנס קטן עם מעט משתמשים בבית קפה, לדוגמה, בהתאם לתקנות התו הירוק, ויכול להיות שזה יהיה באולם קטן, אבל עם מעט משתמשים.

אם תיקחו אתכם בתיק את SingBar של פיור אקוסטיקס (Pure Acoustics) שנמכר בידי סיריוס אלקטרוניקה, אפילו לא תזדקקו להכנות מיוחדות. מדובר במקרן קול, שכל מה שתצטרכו לעשות הוא לדאוג בבית להטעין אותו, להגיע למקום ולהניח אותו על השולחן, להדליק אותו ואז את אחד או שני המיקרופונים שמגיעים איתו וזהו – אתם תהיו מוכנים להעביר הרצאה קולית מהירה.

הפשטות הזו של השימוש ב-SingBar היא אחת הנקודות החזקות שלו. לא צריך לצמד את המיקרופונים – הם מתחברים אליו ברגע שמדליקים אותם באמצעות ערוץ UHD מוגדר מראש. נקודה נוספת שעומדת לזכותם היא, שצורת ההתחברות הזאת מאפשרת להשתמש בהם, ולא משנה אם מקרן הקול מחובר למקור בלוטות' או למקור חיצוני, וגם לא העוצמה שלהם. הם פועלים בזכות עצמם עם שליטה נפרדת בעוצמת הקול שלהם וגם בהדהוד שלהם.

והדבר הכי חשוב – הם פשוט עוצמתיים. לפי הנתונים היבשים, המקרן יכול לפלוט מקרביו עד 100 ואט, וגם אם זה לא נכון, העוצמה פשוט אדירה והשמע מהמיקרופונים ממלא בקלות חדר גדול מאוד ואפילו יותר.

SingBar במבחן השימוש ביתי

אבל גם אם תרכשו לעצמכם את SingBar כדי שיהווה עבורכם אכן כלי לעבודה, אי אפשר כמובן להתעלם מכך שמקרן קול בשילוב עם שני מיקרופונים זה הכלי המושלם לניהול חווייתי של ערב שירה וקריוקי בבית, במיוחד בימים אלו של חורף קר שם בחוץ.

וגם אם לא, מקרן הקול הזה יכול לאפשר לכם ליהנות מהחיים. אפשר לחבר אליו טלוויזיה גם לא חכמה באמצעות חיבור כבל 3.5 מ"מ, אפשר לחבר בקלות מחשב באמצעות חיבור בלוטות' – פשוט מעבירים בלחיצת כפתור למצב בלוטות' (התצוגה מראה את זה בצבע כחול), נכנסים להגדרות המחשב והוא מחכה שם עד שבוחרים בהגדרות הבלוטות', ואז מזהה ומצמד אותו כמערכת אוזניות חדשה. למעשה, בחלק גדול מתקופת הבדיקה הוא היה מתחת למסך המחשב שלי.

הצליל המופק מהרמקול מצוין ומפתיע באיכותו, עשיר בבאס בזכות וופר אחורי, אבל בלי להזניח את צלילי הביניים ואת הצלילים הגבוהים. יש גם אקולייזר מובנה, המאפשר בחירה עם השלט רחוק המצורף לערכה של אחד משלושה מצבים מוגדרים למי שרוצה לשנות קצת את הגדרות השמע.

דברים שצריך לזכור

שני המיקרופונים זקוקים כל אחד לשתי סוללות אצבע סטנדרטיות בגודל AAA, וזו אולי נקודת החולשה, כי צריך לדאוג שתמיד יהיו בהישג יד סוללות להחלפה. חבל שלא מדובר במיקרופונים ניתנים להטענה. ברור שזה היה מייקר את המוצר, אבל כנראה באופן נסבל.

עוד משהו שצריכים לזכור הוא, שגם אם אין בעיה להתחבר אל ה-SingBar מכל טלפון תומך בלוטות', לא כדאי להשתמש בכזה שאינו תומך בבלוטות' 5.0 ומעלה. בכמה וכמה בדיקות התגלה, כי חיבור עם בלוטות' נמוך יותר פשוט לא מאפשר לשמוע מוזיקה באיכות סבירה. חיבור למחשב, עם זאת, לא נתקל בכל בעיה.

גם השלט רחוק שמגיע בחבילה יכול היה להיות קצת יותר מוצלח ואיכותי, אבל אחרי ש"מוצאים את הנקודה" הוא עושה את העבודה שלו בדרך כלל היטב.

המחיר של SingBar עומד על 490 שקלים, וכאמור, החבילה כוללת שני מיקרופונים ושלט רחוק שזקוק לשתי סוללות AAA.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים