ME-100: תכונות מודרניות נדרשות לדיבורית במחיר קטן

הדיבורית החדשה של באקי קלה ונוחה לשימוש גם לאורך יום עבודה שלם ● בנוסף, היא מגיעה במחיר שלא ממש מכאיב לכיס

ה-ME-100 של באקי. צילום: יח"צ

העידן החדש של העבודה מרחוק אומר שאנחנו יותר ויותר צריכים להיות מחוברים לשיחות טלפוניות, לשיחות ועידה, צמודים לטלפון שלמדנו להכיר בו את רוב יישומי שיתוף הפעולה – ואנחנו במיוחד צריכים להבין את הצד השני, לא לפספס מילה, לדעת לענות בזמן ולעשות את כל זה בצורה הכי מובנת וברורה, וגם הכי קליטה.

אז נכון שאני יכול לקפוץ ישירות אל קצה הסקאלה ולהציע לכם אוזניות בלוטות' גדולות, שיישבו לכם טוב על האוזניים ויאפשרו לכם להתרכז בשיחה ובאנשים שמשתתפים בה. נכון גם שאני יכול לקפוץ לצד השני – לאוזניות הכי קטנות, נטולות החוטים, שאפשר להחזיק אותן באוזן במשך שעות. אבל למה לא לחזור למקורות? מדוע לא להשתמש בדיבורית מודרנית, שעיקר המיקוד שלה הוא לא האזנה למוזיקה אלא שיחות, שיחות ועוד שיחות? שעות של שיחות? הכוונה היא לדיבורית כמו ה-ME-100 של באקי, שמציעה תכונות מודרניות נדרשות במחיר באמת קטן.

מדובר בדיבורית שנתלית על האוזן כדי להבטיח את היציבות שלה, והיא גם מאפשרת סיבובים על מספר צירים, כדי שניתן יהיה להשתמש בה באוזן שמאל כמו גם בימין, ואף לשנות במידת מה את הזווית אל עבר הפה עם המיקרופון שנמצא בקצה המוט, שאורכו הכללי הוא 10.2 מ"מ.

14 גרם, 12 שעות, 10 מטרים

היא שוקלת 14 גרם בלבד, כך שהיא אמורה להיות נוחה מאוד לשימוש גם לאורך יום עבודה, ולפי החברה היא מציעה עד 12 שעות דיבור בזכות סוללת ה-110 מילי אמפר לשעה שלה, שזקוקה לשעה וחצי כדי להיטען במלואה מאפס.

ה-ME-100 היא דיבורית בלוטות' 5.0, וזה אומר שאתם לא חייבים להיות צמודים לטלפון שלכם כדי לדבר, אלא יכולים להתרחק ממנו עד למרחק של 10 מטרים – אלא אם כן מדובר בשיחות וידיאו. אם אתם מוטרדים מרעשים מהסביבה – אתם לא צריכים להיות, כי יש בדיבורית החדשה מנגנון הפחתת רעשים אקטיבי.

הקצה השטוח של האוזנייה, זה שפונה החוצה, הוא משט מגע, שמאפשר לבצע את הפעולות השונות. בנוסף, יש כפתור הפעלה וכפתור שליטה בעוצמת הקול, שיחד עם המסגרת של כפתור המגע מציעים סוג של סגנון אישי, בצבעים כמו כתום, לבן וכחול.

אבל הדבר הכי חשוב הוא המחיר: יחד עם דמי המשלוח מדובר במשהו כמו 50 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים