אמזון רוכשת את יצרנית פעמוני הדלת החכמים – רינג

החברות לא פרסמו פרטים כספיים אודות המהלך, אם כי לפי הערכות שונות בשוק מדובר בעסקה שחצתה את קו מיליארד הדולר

רינג

אמזון (Amazon) ממשיכה להתרחב בשוק הבית החכם. החברה רוכשת את יצרנית פעמוני הדלת החכמים רינג (Ring). החברות לא פרסמו פרטים כספיים אודות העסקה, אם כי לפי הערכות שונות בשוק מדובר בעסקה שחצתה את קו מיליארד הדולר.

החברה הנרכשת אמורה להמשיך לתפקד כישות עצמאית, והיא מוערכת נכון להיום בסכום של יותר מ-750 מיליון דולר וזאת לאחר שגייסה בשנה שעברה יותר מ-100 מיליון דולר, ובסך הכל למעלה מ-400 מליון דולר מהקמתה, כשחלק מההשקעה מגיעה מאמזון עצמה שהשקיעה בה באמצעות קרן הון הסיכון שלה, Alexa Fund.

עבור אמזון מדובר בחברה שמייצרת עבורה מוצרים משלימים. פעמוני הדלת החכמים של רינג מאפשרים באמצעות אפליקציה וחיבור לאינטרנט, לפתוח דלתות מרחוק כדי לאפשר לשליחים להשאיר משלוחים בבית, גם אם אף אחד מבני הבית לא נמצא בקרב הדלת. למעשה, אחד הדברים שהובילו להקמת חברת הסטארט-אפ הזו היא המלחמה בגניבת חבילות שמושארות ליד דלתות בידי שליחים מכיוון שאין מי שיקבל אותן בפועל.

אמזון, כזכור, הפעילה לאחרונה שירות בשם Key שכולל מצלמת אבטחה מיוחדת ומנעול חכם כדי לאפשר לשליחים שלה להשאיר חבילות בבית כי אף אחד איננו בנמצא. בנוסף, לפני כשנה היא רכשה את בלינק (Blink) שנחשבת למתחרה של רינג בתחום פעמוני הדלת החכמים.

"אנחנו נוכל להשיג אפילו יותר בשיתוף הפעולה עם חברה ממוקדת לקוחות כמו אמזון. אנחנו מצפים להיות חלק מהקבוצה של אמזון ולפעול להשגת החזון שלנו של שכונות מגורים בטוחות יותר", מסר הדובר של רינג לאחר פרסום העסקה, כשמאוחר יותר אישרה גם אמזון את הרכישה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים