חדש: הזרמת וידיאו חי בפייסבוק מרחפני DJI

יש לכם רחפן DJI? אתם מוזמנים להתחיל בשידורים חיים דרכו היישר לרשת החברתית ולרבבות הצופים הפוטנציאליים - תלוי מה תקלוט עדשת המצלמה שלכם ואיזה אפקט מרתק יוסיף הגובה לסטרימינג

גם רחפני פנאיוספורט עלולים להפוך לכלי איום. רחפן Inspire של DJI. צילום אילוסטרציה: יח"צ

עידן חדש מגיע לפייסבוק (Facebook) ואתם מוזמנים לרחף אליו בכיף שלכם.

חודש לאחר ההכרזה הרשמית בכנס המפתחים F8 של פייסבוק, DJI עדכנה את אפליקציית DJI Go שלה כך שזו תאפשר לכמה מהרחפנים של החברה להזרים וידאו חי ישירות ממצלמות הרחפן שלהם אל הרשת החברתית.

הרחפנים של DJI שיתמכו באפשרות השידור החי בפייסבוק כוללים את רחפני היוקרה מדגם Inspire וכן את רחפני Phantom 3 ו-4 Phantom החדשים.

התוספת של ה-Facebook Live מקדמת את פלטפורמות הסטרימינג מרחפנים של DJI. בכלל, רחפנים אלו יכולים גם להזרים שידורים חיים לפריסקופ (Periscope) וליוטיוב (YouTube). מהסיבות הללו, וכמובן בשל איכות מוצריה, הפכה כיום DJI ליצרנית הרחפנים הפופולרית ביותר בקרב הצרכנים.

למעשה DJI עלתה והייתה ליצרנית הרחפנים המובילה בשוק בתוך מספר שנים קצר. הרחפן האחרון של החברה, ה-DJI Phantom 4, אשר קיבל את פרס Mashable Choice, זכה לשבחים על העיצוב המעודן שלו, מערכת הימנעות ממכשולים מבוססת הראייה הממוחשבת האינטליגנטית שלו, והנוחות לשימוש בשליטה בתעופה שלו (הן באמצעות שלט רחוק והן תוך שימוש בסמארטפון או בטאבלט).

רחפנים הפכו לאחרונה ליותר ויותר פופולריים, מה שמביא יותר חברות להיכנס לתחום – GoPro למשל, מזהה את הצורך הספציפי והיא צפויה לחשוף את מצלמת הרחפן שלה בשלב מאוחר יותר השנה, בזמן שענקית ההיי-טק הסינית שיאומי (Xiaomi) אמורה היום (ד') להכריז על רחפנים מתוצרתה (שיכונו ככל הנראה Mi Drone).

היישום המעודכן החדש DJI Go זמין בעבור iOS ואנדרואיד (Android) בחינם בחנויות האפליקציות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים