חדש: מתאם רשת שאפשר לחבר אליו עד ארבעה כונני אחסון חיצוניים לטובת שיתוף קבצים

הכונן החדש של סיגייט, המכונה דוק-סטאר, גם מאפשר גישה לקבצים ממקומות מרוחקים - בעזרת האינטרנט ● המחיר: 430 שקלים, ועוד 30 דולרים לחודש בעבור השירות האינטרנטי - לאחר תום השנה הראשונה

סיגייט (Seagate) השיקה את דוק-סטאר (Seagate FreeAgent DockStar Network Adapter) – מתאם רשת שאפשר לחבר אליו עד ארבעה כונני אחסון חיצוניים, ולשתף בקבצים השוכנים בהם כל אחד – באמצעות האינטרנט.

בעזרת ההתקן יוצר המשתמש מעין מתחם של קובצי השיתוף, שאפשר לגרור אליו וממנו קבצים מכל הסוגים. מעבר להיבט השיתוף, ההתקן מאפשר גישה לקבצים ממקומות מרוחקים – בעצם מכל מקום שיש בו אינטרנט.

הדוק-סטאר מאפשר לנהל את הקבצים המורשים לצפייה ואת הרשאות הכניסה אליו באמצעות תוכנת לקוח שמותקנת על המחשב האישי. התוכנה מצוידת בממשק פשוט ונוח, הכולל אפשרויות חיפוש, "גרירת" קבצים, ועוד. ההתקן מאפשר גם עדכונים שוטפים לכל הרשתות החברתיות בהעלאה מהירה של נתונים לדפי המדיה החברתית – על ידי העתקה והדבקה של קישור לעדכוני RSS, דבר החוסך זמן רב של המתנה להעלאת הקבצים לרשת.

ואחרון חביב – גם ה-iPhone בתמונה – בעזרת יישום חינמי שניתן להורדה באתר החברה, אפשר להעביר קבצים מהטלפון (סרטונים, קובצי קול, תמונות) לאתר האישי, או לצפות בקבצים מהטלפון.

חברת CRG מפיצה את ההתקן בארץ, ומחירו 430 שקלים (כולל מע"מ). יחד עם זאת, השירות האינטרנטי במהלך השנה הראשונה כלול במחיר ההתקן, אך לאחר מכן – השימוש כרוך בתשלום של 30 דולרים לחודש.

להדגמה של ההתקן, צפו בסרטון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים