גם וגם: הספר החדש של דן בראון יראה אור בו זמנית בכריכה קשה ובקינדל

ההשקה המשותפת צפויה להתקיים ב-15 בספטמבר ● הוצאת הספרים חששה שהספר האלקטרוני יפגע במכירות הכריכה הקשה של רב המכר המובטח, אולם בסוף ככל הנראה השתכנעה

"הסמל האבוד", ספרו החדש של דן בראון – מחבר רב המכר "צופן דה-וינצ'י", יושק במקביל גם בכריכה קשה וגם במהדורה אלקטרונית למכשירי קינדל (Kindle) – כך הודיעה אמזון (Amazon). ההשקה של שתי המהדורות צפויה להיערך ב-15 בספטמבר.

המוציאה לאור של הספר, הוצאת רנדום האוס, הייתה מודאגת מההשקה במקביל של שתי הגרסאות של הספר, כי חששה שמכירת הספר האלקטרוני תחבלנה קשות, עד כדי קניבליזציה להגדרתה, במכירות הספר הפיסי. זאת, בשל ההפרשים במחירים: הספר בקינדל עולה 10 דולרים, ואילו בכריכה קשה, אמזון צפויה למכור אותו ב-16.17 דולרים. לאחר דיונים שרנדום האוס ניהלה עם אמזון, היא אישרה בסופו של דבר את מועד הוצאת הספר במהדורתו האלקטרונית. בהודעה שרנדום האוס הוציאה, היא מסרה, כי הסתיים הטיפול בכל ההיבטים הלוגיסטיים הכרוכים בהוצאת שתי הגרסאות של הספר, לרבות הטיפול בהיבטי אבטחת מידע.

בכוונת אמזון להמשיך למכור גרסאות אלקטרוניות של ספרים, למרות חששן של הוצאות הספרים מכך שמכירות הספרים החדשים בכריכה קשה צפויות לרדת, בשל העובדה שמחיר ספרי קינדל יהיה נמוך יותר. הספר הבא שיהיה צפוי להתמודד עם הסוגיה, הוא הלהיט של ספרי המתח והאימה מבית היוצר של סטיבן קינג, "Under The Dome", שעתיד לראות אור ב-10 בנובמבר, בהוצאת סיימון אנד שוסטר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים