בעקבות המיזוג: גם לג'וניפר-HPE יש מקום על סיפון סוכני ה-AI
החברה חשפה אמש (ג') יכולות חדשות של בינה מלאכותית סוכנית, בהכרזה הראשונה של ענקית ה-IT בעולם הרשת מאז סגירת הרכישה של ג'וניפר על ידי HPE בחודש שעבר
ג'וניפר חשפה אמש (ג') יכולות חדשות של בינה מלאכותית סוכנית (Agentic AI), בהכרזה תחת הדגל של HPE Juniper Networking – הראשונה מאז סגירת הרכישה של ג'וניפר על ידי HPE בחודש שעבר.
החברה הודיעה על יכולות חדשות בפלטפורמה מבוססת הבינה המלאכותית שלה, Mist, שארגונים יכולים להשתמש בה כדי לבנות ולנהל רשתות ארגוניות, סניפים ודאטה סנטרים, לרבות אוטונומיים, במה שהיא מכנה "נהיגה עצמית". היכולות החדשות כוללות פתרון בעיות המופעל על ידי בינה מלאכותית סוכנית, נראות ושליטה מורחבת בפעולות אוטונומיות, מודל חוויה גדולה כללי (LEM) ותכונות AIOps חדשות למרכזי נתונים. לפי HPE-ג'וניפר, ההיצע הזה מפשט את פעולות ניהול ה-IT ומשפר את חוויות המשתמש, עם פעולות אוטונומיות יותר, המבוצעות באופן אוטומטי, באמצעות סוכני AI.
"ההכרזה", מסרה החברה, "מאפשרת פתרון בעיות בזמן אמת, אופטימיזציה פרו-אקטיבית וקבלת החלטות חכמה יותר ברשתות תקשורת, אחסון ומחשוב. יכולות ה-Agentic AI בתוך פלטפורמת הניהול Juniper Mist מעבירות את ה-IT מניהול תגובתי לניהול פרו-אקטיבי, ומניחות את היסודות לשיפורים משמעותיים בביצועים וביעילות".
לפי HPE-ג'וניפר, "המטרה הסופית שאנחנו רוצים להוביל אליה היא ההתכנסות של בינה מלאכותית ורשתות. עכשיו יש לנו היצע שלם, לרוחב כל התחומים האלה". כך, פלטפורמת Juniper Mist כוללת כעת יכולות שיחה משופרות בתוך עוזר הבינה המלאכותית של מרוויס: עם יכולות השיחה החדשות, הנסמכות על מסגרת AI סוכנית, ניתן להתאים אישית תובנות באמצעות סוכנים, שמשתפים פעולה בתחומי הרשת השונים – תקשורת קווית, אלחוטית, WAN, מכשירי הלקוח והיישומים שלו.
"הרשתות של היום חייבות להבין, להסתגל ולפעול"
הדרך הארוכה של HPE לסגור את רכישת ג'וניפר ב-13.4 מיליארד דולר הסתיימה, כאמור, בחודש שעבר, וג'וניפר הפכה באופן רשמי לחברה בת בבעלות מלאה של HPE. "כעת, לעסקים יש גישה הן לרשתות ג'וניפר והן לפתרונות הרשת של HPE-ארובה – כולם מחברה אחת", אמר רמי רחים, לשעבר מנכ"ל ג'וניפר וכיום נשיא ומנכ"ל עסקי הרשת של HPE. אלה מגלמים עסקים בשווי של 9.6 מיליארד דולר.
לדבריו, "רשתות התקשורת של היום חייבות לעשות יותר מאשר להתחבר – הן חייבות להבין, להסתגל ולפעול. עם יכולות תיאום חוויות דיגיטליות ויכולות בינה מלאכותית, אנחנו ממשיכים להפוך את הרשת לשותף פרו-אקטיבי עבור צוותי ה-IT, שמסוגל לפתור בעיות לפני שהן משפיעות על המשתמשים. זוהי קפיצת מדרגה משמעותית לעבר פעולות אוטונומיות באמת, שמסייעת ללקוחותינו לפשט מורכבות, להפחית עלויות ולספק חוויות דיגיטליות יוצאות דופן בקנה מידה רחב".
ג'ף אארון, סגן נשיא למוצרי רישות ב-HPE, אמר כי "HPE-ארובה ו-HPE-ג'וניפר חולקות חזון שלפיו הכול יתאחד תחת ענן משותף, מנוע AI ומערכת הפעלה עם קו חומרה משותף. אנחנו רוצים להגיע לשם במהירות. אנחנו לא רוצים שזה ייקח כל כך הרבה זמן כמו שזה לקח לסיסקו. לא נשאיר אף לקוח או שותף מאחור. שני קווי המוצרים יתכנסו ויהיו לקו מוצרים משותף".











תגובות
(0)