התרעה דחופה של מערך הסייבר לארגונים שמשתמשים ב-Windows

המערך: בארגונים שלא הורידו עדכון של מיקרוסופט, המעבר לשעון קיץ יתבצע הלילה - ולא ביום ה' הבא, מה שעלול "להביא לתקלות משמעותיות בחיבור מרחוק, ביכולת להתחבר ל-Active Directory וביומני האאוטלוק"

כדאי שה-Windows של הארגון יהיה מעודכן מה השעה...

מדינת ישראל תעבור לשעון קיץ בדיוק בעוד שבוע מהיום – בלילה שבין יום ה' ליום ו' בשבוע הבא. בשעה 02:00 באותו הלילה יוזז השעון שעה אחת קדימה – לשעה 03:00, וכך נרוויח עוד שעת אור בכל יום. אולם, מערך הסייבר הלאומי הוציא היום (ה') אחר הצהרים התרעה דחופה לארגונים, שקוראת להם לוודא שתאריך המעבר לשעון קיץ במערכת ההפעלה Windows מעודכן, כדי שהשעון לא יתחלף אצלם הלילה – מה שעלול לגרום לתקלות.

ההודעה, יש לציין, מבוססת על פרסומים של מיקרוסופט עצמה. היא מציינת ש-"בשל טעות בהגדרת תאריך המעבר לשעון קיץ במערכות ההפעלה של מיקרוסופט, קורא מערך הסייבר הלאומי למנהלי.ות מערכות מידע של ארגונים לוודא עוד היום כי העדכון הרלוונטי שהוציאה החברה לבעיה מותקן במערכותיהם.ן".

"למי שלא הטמיע את העדכון הרלוונטי", צוין בהודעה, "תאריך המעבר לשעון הקיץ מוגדר להלילה, ה-22 במרץ, במקום במועד הנכון בשבוע הבא – ה-29 במרץ". במערך הסייבר מציינים כי "ההגדרה השגויה עלולה להביא לתקלות משמעותיות בחיבור מרחוק, ביכולת להתחבר ל-Active Directory וביומני האאוטלוק, ובכך לייצר תקלות רבות". בהודעה מודגש כי "משתמשים פרטיים אינם מושפעים".

המערך פרסם עמוד באתר האינטרנט הממשלתי gov.il, שמסביר את העניין וכולל לינקים לעמודים באתרים של מיקרוסופט עצמה ושל גיטהאב, שאותה היא רכשה, ובהם מצוינות דרכים לפתרון הבעיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים