כך ייראו התשלומים באולימפיאדה ובמשחקים הפראלימפיים

ויזה חשפה מגוון דרכים חדשות לתשלומים באמצעות טלפונים ניידים וכרטיסי תשלום מגובי שבב, המאפשרים ביצוע עסקאות בצורה נוחה, מהירה ומאובטחת יותר מבעבר ● כך, יתאפשרו רכישות באמצעות כרטיסי אשראי ללא מגע, ובאמצעות כרטיסי אשראי נטענים על גבי נייד ● סנדרה אלזטה, ויזה אירופה: "תשלומים אלקטרוניים משחקים תפקיד מכריע בקידום התיירות ועמידה בצרכי התיירים הפוקדים אירוע ספורט עולמי, כגון המשחקים האולימפיים"

רגע לפני שהאולימפיאדה יוצאת לדרך, הציגה ויזה (Visa) את החידושים בתחום התשלומים, אשר על פי החברה "משנים את האופן בו אנשים ישלמו וינהלו את כספם". כך, בין הדרכים החדשות לשלם, הציגה ויזה תשלומים באמצעות טלפונים ניידים וכרטיסי תשלום מגובי שבב, המאפשרים ביצוע עסקאות באופן מהיר, נוח ובטוח יותר, באלפי בתי עסק הפזורים במתחמי האולימפיאדה ובלונדון בכלל.

במהלך אולימפיאדת לונדון 2012 והמשחקים הפאראלימפיים, ויזה ושותפותיה מעניקות חסות לספורטאים, מאמנים ומבקרים, בכמה אמצעים. האחד, תשלומים ושירותי ויזה לנייד: מהדורת גלקסי S3 של סמסונג (Samsung) – הטלפון הסלולרי של אולימפיאדת לונדון 2012, יחולק לספורטאים ומאמנים בחסות ויזה. המכשיר יכלול את גרסת האולימפיאדה ליישום התשלומים לנייד של ויזה, Visa payWave. כדי לבצע רכישות, הצרכנים בוחרים באייקון ויזה על צג המכשיר, ומנופפים בטלפון סמוך למסוף תשלומים, ללא מגע, כדי לשלם. היישום מאפשר גם לנהל את חשבון ההוצאות על ידי בדיקת היסטוריית החשבון ומאזן התשלומים בזמן אמת.

אמצעי נוסף הוא תשלומי ויזה ללא מגע: ישנם כ-37 מיליון כרטיסי אשראי, כרטיסי חיוב מסוג דביט וכרטיסים נטענים, המאפשרים לשלם באמצעות Visa payWave ברחבי אירופה. כרטיסי אשראי ללא מגע, נמסר, יאפשרו למבקרים במשחקי לונדון 2012 "לנפנף ולשלם" עבור רכישות באלפי בתי עסק. קוד אישי או סיסמה אינם נדרשים לרכישה מתחת לסכום של 20 פאונד. עד סוף שנת 2012, ויזה אירופה מצפה להנפיק יותר מ-50 מיליון כרטיסי payWave ביבשת.

עוד אמצעי הוא בתי עסק ללא מגע. עם תחילת המשחקים, יותר מ-140,000 בתי עסק ברחבי בריטניה יאפשרו לרכוש עם כרטיסי אשראי וטלפונים ניידים הפועלים בשיטת payWave של ויזה, לרבות 5,000 מוניות בלונדון, ו-3,000 מסופי בתי עסק הפועלים בשטח הכפר האולימפי.

האמצעי הרביעי הוא כרטיסים נטענים של ויזה, שיימכרו ברחבי בריטניה. המדובר בכרטיסים שעוצבו במיוחד עבור המשחקים האולימפיים. הכרטיסים יאפשרו למבקרים בלונדון לשלם באופן מאובטח, ולבלות פחות בהמתנה בתור.

האמצעי האחרון אותו ציינה ענקית כרטיסי האשראי הוא ניידים נטענים של ויזה. זהו פיתוח חדש, כך נמסר, העונה לשם Visa Mobile Prepaid – המוצר הראשון של החברה למכשיר הנייד, המאפשר לצרכנים במדינות מתפתחות חשבון אשראי. בעת הגישה לחשבון הנייד הנטען על גבי הטלפון הנייד, הצרכנים יוכלו לשלוח ולקבל העברות כספים בינלאומיות, לשלם חשבונות, לטעון דקות גלישה נוספות לחשבון הנטען ולגשת לכספומטים של ויזה.

"תשלומים אלקטרוניים משחקים תפקיד מכריע בקידום התיירות ועמידה בצרכי התיירים הפוקדים אירוע ספורט עולמי, כגון המשחקים האולימפיים", אמרה סנדרה אלזטה, סגנית נשיא בכירה בויזה אירופה. לדבריה, "הקיץ נדגים את עתיד התשלומים בלונדון, עתיד שבו מרבית הצרכנים יסתמכו על מכשירים ניידים, טאבלטים ומחשבים אישיים, כדי לנהל את חיי היום-יום הפיננסיים שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים