כמעט יוניקורן: גסטי גייסה לפי שווי של 900 מיליון דולר

החברה, שמציעה תוכנה לניהול ותפעול נכסים להשכרה לטווח קצר, השלימה סבב גיוס מסדרה F בסך של 130 מיליון דולר ● מדובר בהודעה שנייה בתוך יומיים של חברת טכנולוגיה ישראלית על סבב גיוס גדול

מימין: עמיעד סוטו, המנכ"ל, ו-ורד רביב שוורץ, הנשיאה וסמנכ"לית התפעול.

גסטי, שמספקת פלטפורמת תוכנה לניהול ותפעול נכסים להשכרה לטווח קצר, הודיעה היום (ד') שהיא השלימה סבב גיוס מסדרה F בסך של 130 מיליון דולר. בחברה לא מוסרים מה השווי שעל פיו בוצע הסבב, אולם ההערכות בשוק הן שמדובר ב-900 מיליון דולר. המשמעות היא שגסטי קרובה להיות יוניקורן ישראלי נוסף.

סבב הגיוס הובל על ידי חברת ההשקעות הגלובלית KKR, והשתתפו בו אינוביה קפיטל והמשקיעים הקיימים – אפקס, MSD ו-Sixth Street.

גסטי הוקמה בסוף 2013 ומובלת על ידי עמיעד סוטו, המנכ"ל, ו-ורד רביב שוורץ, הנשיאה וסמנכ"לית התפעול. החברה מעסיקה כיום 750 עובדים ב-15 משרדים ברחבי העולם, בהם מעל 250 מפתחים ואנשי מוצר. כספי הגיוס ישמשו להתרחבות של גסטי באמצעות רכישת חברות שפועלות בתחום השכרות הנכסים לטווח הקצר, ובצמיחה אורגנית. החברה מגדילה בימים אלה את הפריסה שלה בארצות הברית, בהובלת ג'ונה מנדל, שהצטרף כסמנכ"ל המכירות של החברה לצפון אמריקה.

פלטפורמת גסטי מאפשרת למנהלי נכסים לטווח קצר לרכז במקום אחד את כל הפעילות הכרוכה בניהול ובתפעול נכסים לאירוח, לרבות פרסום באתרי ההזמנות הפופולריים ופתרונות להזמנה ישירה, תוך שימוש באוטומציה לייעול תהליכי התפעול, התקשורת והפעילות העסקית. הפלטפורמה, שפועלת בכ-80 מדינות, מאפשרת ללקוחות, חברות ניהול נכסים ומארחים פרטיים לבצע בקלות פעולות רבות שמהוות עבורם אתגר יומיומי: תיאום השיווק, הפרסום וההזמנות, ניהול המידע הפיננסי והחשבונאי, ניהול ערוצי תקשורת, תפעול משימות תחזוקה וניקיון, ניהול סיכונים ועוד.

המערכת פועלת באמצעות פלטפורמה אינטואיטיבית וממשקי API גמישים. לחברה זירת מסחר (מרקטפלייס) ובה מעל 200 שותפים בתעשיית האירוח וההשכרה, בהן חברות ענק שפועלות בתחום: Booking.com, טריפ אדווייזור, אקספדיה, גוגל טראוול, Airbnb ועוד.

תעשיית ההשכרה לטווח קצר מוערכת כיום ב-277 מיליארד דולר, ונמצאת מאז 2022 בצמיחה מהירה יותר מתחום המלונאות, על רקע הרצון הגובר לטייל, לעבוד ולחיות בטווחים קצרים במקומות שונים. הביקוש הגובר הניע מארחים רבים לנהל במקביל כמה נכסים, והם נזקקים לפתרונות טכנולוגיים מתקדמים על מנת לעשות זאת באופן יעיל.

סוטו אמר ש-"בשלוש השנים האחרונות, גסטי נהנתה מצמיחה מדהימה של פי חמישה. העלייה במספר המבקשים לשכור נכסים לטווח קצר נמשכת, והפלטפורמה שלנו נמצאת בחזית תעשייה זו. אנחנו ממשיכים בפיתוח הפלטפורמה עם יכולות בינה מלאכותית, כדי לספק ללקוחותינו יכולות ותובנות שיסירו מהם מטלות טכניות".

גם ברגע השמח: בגסטי זוכרים חבר צוות שנרצח בפיגוע

בהודעתה הדגישה גסטי כי "גם ברגעים אלה של שמחה, אנחנו רוצים לציין את לידור לוי ז"ל, חבר צוות אהוב, שנרצח בפיגוע בגן יבנה. לידור היה מפתח מוכשר ומוערך בגסטי. הוא הותיר אחריו את אשתו, בתו בת החצי שנה, זוג הורים, אח ואחות. חשוב לנו מאוד, כחברים וכארגון, לזכור אותו גם ברגע זה".

גסטי היא חברת הטכנולוגיה הישראלית השנייה בתוך יומיים שמודיעה על סבב גיוס גדול: אתמול זו הייתה חברת הדאטה והסייבר סייארה, שהשלימה סבב C של 300 מיליון דולר, לפי שווי של 1.4 מיליארד. המוצר של סייארה מאפשר לארגונים לאתר ולשלוט בכל המידע הארגוני בענן באמצעות זיהוי, אבטחה ומזעור סיכונים שנובעים מביזור הדאטה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים