נאייקס רוכשת את און טראק הישראלית ב-4.5 מיליון דולר

און טראק, שנקלעה לקשיים תזרימיים, מפתחת ומשווקת פתרונות תשלום חכם לעמדות לא מאוישות, ורכישתה תאפשר את המשך פעילותה ותתמוך בהמשך התפתחותה של נאייקס והרחבת פעילותה

מימין: דוד בן אבי, סמנכ"ל טכנולוגיות, ויאיר נחמד, שותף מייסד ומנכ"ל - נאייקס.

נאייקס, המספקת פלטפורמה למסחר ותשלומים, הודיעה כי התחייבה לרכוש את און טראק הישראלית תמורת סכום של כ-4.5 מיליון דולר. און טראק עוסקת בעיקר בפיתוח ושיווק של טכנולוגיות ופתרונות תשלום חכם לעמדות לא מאוישות, ולהערכת נאייקס רכישתה תתמוך, בין היתר, בהאצת כניסתה לשווקים גיאוגרפים אסטרטגיים שבהם נוכחותה אינה גבוהה.

הרכישה תבוצע בשני שלבים, כאשר בשלב הראשון תעמיד נאייקס לטובת און טראק הלוואה בסך של כ-5.5 מיליון דולר, שתשמש את החברה לפירעון התחייבויותיה.

יצוין כי בעקבות מגיפת הקורונה  נכנסה און טראק לקשיים תזרימיים, והגישה בקשה למתן צו לפתיחת הליכים בהתאם לחוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי, אשר סולקה עתה עם התקשרות הצדדים במזכר ההבנות. בשלב השני של העסקה, שצפוי להתבצע תוך 21 ימים ממועד חתימת הסכם ההלוואה, תמוזג און טראק לתוך נאייקס תמורת 4.5 מיליון דולר.

און טראק, הרשומה למסחר בבורסה מעבר לדלפק בניו יורק ופועלת ב-55 מדינות, פיתחה, בין היתר, קוראים ומסופוני תשלום לכספומטים, קיוסקים בשירות עצמי, מכונות ממכר אוטומטיות ועמדות תשלום לתחבורה ציבורית. בנוסף, פיתחה און רק פתרונות דלקן לתחנות דלק וציי רכב.

יאיר נחמד, מנכ"ל נאייקס, ציין, כי "אנו רואים ברכישת און טראק מהלך נוסף, שיתמוך בצמיחתה של נאייקס בשוקי היעד שלה. הרכישה תאיץ את כניסתנו לשווקים שבהם נוכחותנו כיום אינה גבוהה, כדוגמת יפן. אנו מוצאים באון טראק כוח אדם מקצועי ומנוסה, צבר לקוחות איכותי ופעילות משמעותית בתחום האוטומציה של שירותי תדלוק. עסקה זו תואמת את האסטרטגיה העסקית של נאייקס, ואנו בוחנים כל העת עיסקאות רכישה נוספות, שיתרמו לצמיחתה של החברה בשנים הבאות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים