Arrow ECS תפיץ את מוצרי Veeam בישראל

Veeam מפתחת מוצרים לניהול תשתית וירטואלית והגנה על הנתונים עבור Windows Hyper-V ו-VMware vSphere ● מוצרי החברה מאפשרים שליטה בכל הסביבות הווירטואליות בארגון, ללא תלות בספק הווירטואליזציה ● דורון דרייר, מנכ"ל ECS Arrow ישראל: "Arrow היא מפיץ של מוצרי Veeam באירופה וארה"ב, כך שאך טבעי הוא שגם בישראל נהפוך למפיצים של Veeam"

Arrow ECS ישראל, חברה להפצת מוצרי טכנולוגיה לשוק האנטרפרייז, תפיץ את מוצרי Veeam בישראל. Veeam מפתחת מוצרים לניהול תשתית וירטואלית והגנה על הנתונים עבור Windows Hyper-V ו-VMware vSphere. המוצרים הבולטים של החברה הם Backup and Replication, וכלי הניהול Veeam One ו-Management Pack for VMware. מוצרי הניהול של החברה מאפשרים שליטה בכל הסביבות הווירטואליות בארגון, ללא תלות בספק הווירטואליזציה.

דורון דרייר, מנכ"ל Arrow ECS ישראל, אמר כי "אנו גאים לייצג חברה מובילה כמו Veeam, המשלימה את סל פתרונות הענן שלנו, הכולל גם את מוצרי VMware ו-EMC. החברה Arrow היא מפיץ של מוצרי Veeam באירופה וארה"ב, כך שאך טבעי הוא שגם בישראל נהפוך למפיצים של Veeam".

ורד ליברמן, מנהלת אזורית ב-Veeam, אמרה כי "אנחנו שמחים למנות את Arrow ישראל כמפיץ. בנוסף לשותפות ארוכת השנים עם VMware וקהילה גדולה של ספקי פתרונות לסביבה הווירטואלית, Arrow מספקת תמיכה משמעותית להפצה. אנו מצפים לעבודה עמה ולהגדיל את נתח השוק עם הפתרונות שלנו".

אירועים קרובים