אריה רימיני, טלדור: "ה-Big Data מביא להעמקת ההיכרות והידע אודות הלקוחות"

"ההתעסקות ב-Big Data היא טכנולוגיה, ולא רק נתונים. ארגונים נדרשים ליכולת לעבד נתונים לא מובנים", כך אמר רימיני, מנכ"ל טלדור ● לדבריו, "אנשי טריבייס הסבירו לנו כיצד ארגונים יכולים להפיק מידע משובח בשל שימוש בנתונים הקיימים בעולם ה-Big Data. אלו הם נתחי מידע שניתן לעשות בהם שימוש מדהים"

"ה-Big Data מביא להעמקת ההיכרות והידע אודות הלקוחות. הרעיון בטיפול במידע רחב היקף ונפח הוא להכיר את הלקוחות לעומק, לבחון את התנהגותם מול אתר הארגון, לדעת מה הוא עושה ברשת החברתית ועל בסיס מידע זה לשווק לו באופן פרטני. זה השיווק האמיתי: לנתח מידע ולעשות בו שימוש מדהים", כך אמר אריה רימיני, מנכ"ל טלדור.

רימני דיבר בכנס המנמ"רים החצי שנתי של קבוצת אנשים ומחשבים. הכנס נערך בשבוע שעבר במלון דיוויד אינטרקונטיננטל שבתל אביב, בהשתתפות מאות מנמ"רים. את הכנס הנחו פלי הנמר, נשיא ויזם קבוצת אנשים ומחשבים; יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה; ורפאל פוגל, מנהל הוועידות המקצועיות בקבוצה.

הוא הוסיף, כי "זו הסיבה שרכשנו בינואר השנה את טריבייס (3BASE) תמורת שמונה מיליון שקלים. רכישת זו משלימה את יכולותיה של טלדור בתחום מיחשוב הענן, ומבססת את מעמדה כ-One-stop-shop בשוק ה-IT בישראל. בנוסף, הרכישה העניקה לנו גישה לכוח האדם האיכותי הקיים במגזר החרדי ההולך ומתבסס כאלטרנטיבת nearshore איכותית ואמינה בעולמות שירותי הבדיקות ופיתוחי ווב מתקדמים". רימיני ציין, כי בטרם הרכישה, "אנשי טריבייס הסבירו לנו כיצד ארגונים יכולים להפיק מידע משובח בשל שימוש בנתונים הקיימים בעולם ה-Big Data. המדובר על נתחי מידע שניתן לעשות בהם שימוש מדהים".

רימיני אמר, כי "ההתעסקות ב-Big Data היא טכנולוגיה, ולא רק נתונים. ארגונים נדרשים ליכולת לעבד נתונים לא מובנים". Hadoop, לדברי רימיני, היא טכנולוגיה אשר "יודעת" לרוץ על ועם כל טכנולוגיה בארגון, אשר עשויה לסייע לארגונים הרוצים לבצע עיבוד מסיבי על מידע מובנה. כך, גם עבור ארגונים הרוצים לחסוך בעלויות אחסון, או לארגונים הרוצים לנתח מידע לא מובנה – טקסט, תמונות, מסמכים סרוקים או וידיאו. רימיני אמר, כי באחד מפרויקטי ה-Big Data שהם ביצעו עם טכנולוגיות אלו, הם הביאו לחיסכון של 70% ללקוח של עלות תפעול השרתים. "טריבייס מקבוצת טלדור יודעים לקחת ארגון ולגרום לו בארבעה שלבים להבין את הצורך העסקי שינבע לו מטיפול ב- Big Data שלו", אמר רימיני. לכן, "Big Data הוא לא סתם אוסף נתונים, כי אם מידע שלא טופל. אנו בוחנים מה הפתרון ובונים עבור הארגון מודל אשר מנותק מהארגון. לאחר מכן אנו מציגים בפני הלקוח את הפתרון והיכולות הנובעות מכך, ורק אז מיישמים אותו".

הפרויקטים בארץ, אמר רימיני, "קצרים, מהירים ואינטואיטיביים. פרויקט בעולם ה-Big Data הוא עולם אחר. זה לא SQL, זה עולם חדש, אחר, ונדרשים לו הבנה, כלים ומתודולוגיה. העבודה בקוד פתוח מאד מקובלת, הוא זמין וזול ומשלים פתרונות שאנו מיישמים בעולם המסורתי".

"אנו יודעים לחבר מידע פנימי עם זה המצוי במדיה החברתית, עם ההקלקות באתר ועם מובייל", סיכם רימיני. "אולם, לצערי, ישראל נמצאת בפיגור של כמה שנים מול מה שקורה בתחום בחו"ל. עלינו לרוץ קדימה".

תגובות

(9)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Moby moby dick

    I'm impressed, I have to admit. Rarely do I encounter a blog that's equally educative and entertaining, and without a doubt, you have hit the nail on the head. The problem is something not enough folks are speaking intelligently about. I am very happy that I stumbled across this during my search for something regarding this.

  2. drug rehab

    Every weekend i used to pay a visit this site, as i want enjoyment, for the reason that this this website conations in fact pleasant funny data too.

  3. vardenafil

    This article will help the internet people for creating new weblog or even a blog from start to end.

  4. tin tuc

    I think that is among the so much vital information for me. And i am happy studying your article. However want to observation on some common things, The website taste is perfect, the articles is really nice : D. Excellent activity, cheers

  5. M88

    Hey There. I found your blog using msn. This is a very well written article. I will make sure to bookmark it and come back to read more of your useful info. Thanks for the post. I'll definitely comeback.

  6. website

    Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates. I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this. Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.

  7. โรงงานผลิตสบู่

    Helpful information. Lucky me I found your web site by accident, and I am surprised why this twist of fate did not happened in advance! I bookmarked it.

  8. 24 hour plumber orlando fl

    Hi there to every one, the contents present at this website are genuinely awesome for people experience, well, keep up the good work fellows.

אירועים קרובים