לאומי קארד תשמש כסולק במיזם "רב קו אונליין"

המיזם יאפשר ללקוחות התחבורה הציבורית להטעין את כרטיס הרב קו שלהם באמצעות המחשב או אפליקציית מובייל

בקרוב אפשר יהיה להטעין אותו מכל מקום (עם אינטרנט). רב קו

לאומי קארד תשמש כסולק למיזם "שירות רב קו אונליין", שנחשף לאחרונה במקביל לתחילת העבודות על הרכבת הקלה בתל אביב, שבעקבותיה גם תוגבר האכיפה בנתיבי התחבורה הציבורית בגוש דן. שוק התחבורה הציבורית מוערך בכ- 5 מיליארד שקל בשנה, כאשר על פי ההערכות כ- 65% מהתשלומים מתבצעים באמצעות כרטיסי רב קו. בלאומי קארד מעריכים כי היקף הטעינות הדיגיטליות מהבית יעמוד על כ- 200  מיליון שקלים בשנה הראשונה לפעילות.

המיזם יפעל בשיתוף של משרד התחבורה, אגד ופורום מפעילי התחבורה הציבורית. במסגרת המיזם, החל בימים האחרונים פיילוט שיאפשר לכאלף נוסעים לטעון את כרטיס הרב קו שלהם באמצעות כרטיס אשראי במחשב שלהם – משתתפי הפיילוט יקבלו לידיהם קורא כרטיסים חכם ללא תשלום, ויטענו באמצעותו את כרטיס הרב קו בסכום המבוקש. הפיילוט צפוי להתרחב לכלל הציבור בשבועות הקרובים.

מהנהלת המיזם נמסר כי "כיום, בעלי כרטיס רב קו יכולים לטעון את הכרטיס באמצעות נהג האוטובוס או על ידי עמדות טעינה הפרוסות ברחבי הארץ ובמרכזי שירות. המשמעות היא שהרוב המוחלט של התשלום עבור תחבורה ציבורית מתבצע במזומן. מטרת "שירות רב קו אונליין" היא ליצור פתרון מודרני לעולם התחבורה הציבורית, שיאפשר, בין היתר, לכל מחשב ביתי לשמש כעמדת טעינה של כרטיס הרב קו ולחסוך לנוסעים זמן יקר בהמתנה לטעינת הכרטיס אצל נהג האוטובוס או בעמדות השירות".

את השירות מפעילה חברת  פיסנטרה (Pcentra), המתמחה בפתרונות תכנה, חומרה ושירותים מקוונים.

אוהד מימון, סמנכ"ל פיתוח עסקי ואסטרטגיה בלאומי קארד, אמר כי: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם חברת פיסנטרה, המאפשר לנו להרחיב את היצע השירותים ופתרונות התשלום הדיגיטליים שאנו מעניקים ללקוחותינו, גם אל עולם התחבורה הציבורית. כחלק משיתוף הפעולה אנו נאפשר לעובדי לאומי קארד להשתלב כנסיינים בפיילוט של משרד התחבורה, אגד ופורום מפעילי התחבורה הציבורית". עוד הוסיף מימון כי בקרוב יתרחב השירות ויתאפשר גם באמצעות אפליקציית מובייל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים