טלרד רוכשת את חטיבת ה-BWA מאלווריון תמורת 6.1 מיליון דולרים

"החלטנו לרכוש את חטיבת ה-BWA של אלווריון משום שזיהינו הזדמנות עסקית, עם טכנולוגיה מצוינת, ותנאים המתאימים לרכישה", אמר רן בוקשפן, מנכ"ל טלרד, בשיחה עם אנשים ומחשבים ● לדבריו, "הרכישה היא מהלך אסטרטגי, וצפויה לו השפעה רבה על צמיחתה ועתידה של טלרד" ● אלרוויון עשויה לקבל כשישה מיליון דולרים נוספים בהתאם לעמידה ביעדים

טלרד נטוורקס, ספקית פתרונות תקשורת, הודיעה היום (א') על הסכם לרכישת חטיבת פתרונות התקשורת בפס רחב אלחוטי BWA (ר"ת Broadband Wireless Access) מאלווריון (Alvarion), בסכום של 6.1 מיליון דולרים. בשלב מאוחר יותר עשויה אלווריון לקבל כשישה מיליון דולרים נוספים, בהתאם לעמידה ביעדים.

"לחטיבת ה-BWA של אלווריון יש כיום  יותר מ-250 לקוחות בקרב מפעילי תקשורת וספקי אינטרנט באזורים רבים בעולם", אמר רן בוקשפן, מנכ"ל טלרד, בשיחה עם אנשים ומחשבים. "התשתית שחטיבת זו מספקת, מאפשרת תקשורת רחבת פס בחווית משתמש טובה באזורים מרוחקים חסרי תשתיות קרקעיות".

מוצר הדגל של חטיבת ה-BWA הוא ה-BreezeCOMPACT – ציוד תקשורת המותאם לשימוש ב-TD-LTE (תקשורת אלחוטית-נייחת – ה"ג). בעתיד, יאפשר השימוש בטכנולוגית ה-TD-LTE המשך צמיחה ושדרוג נרחב של רשתות התקשורת. המערכת כוללת ארכיטקטורת מארז יחיד, וחומרה קומפקטית ואופטימלית להתקנה חיצונית עם עלויות התקנה נמוכות. היא מאפשרת להוריד את עלויות התפעול והציוד של מפעילי התקשורת.

"החלטנו לרכוש את חטיבת ה-BWA של אלווריון משום שזיהינו הזדמנות עסקית, עם טכנולוגיה מצוינת, ותנאים המתאימים לרכישה", אמר בוקשפן. "חטיבה זו היא מספקי ציוד ה-BWA הגדולים בעולם, עם בסיס התקנות של כמיליארד דולרים. ההתקנות שלה הן באפריקה, באמריקה הדרומית ובשווקים נוספים בעולם. מדובר בשווקי ענק, המשוועים לפתרונות טכנולוגיים מתקדמים לתקשורת נייחת באזורים חסרי תשתית קרקעית".

"סיבה נוספת לרכישה היא הסינרגיה המצוינת בין טלרד לחטיבת ה-BWA של אלווריון", קבע בוקשפן. "טלרד מספקת תשתית עסקית וניהולית ופריסה גיאוגרפית, כולל ניהול מערך השיווק והתפעול, תוך התאמה רבה למערכות חטיבת ה-BWA של אלווריון. יש לנו בסיס לקוחות בינלאומי של כמה עשרות מפעילי תקשורת קווית-נייחת, בשווקים מתעוררים באזורים כפריים מרוחקים. מפעילים אלה רוכשים מאיתנו ציוד הכולל מרכזיות מבוססות IP לרשתות NGN, ואת כל מערכות המיתוג, לתקשורת קווית-נייחת. אלווריון מביאה איתה את תשתיות התקשורת האלחוטית-הנייחת, כך שאלו פתרונות משלימים. הסינרגיה בין החברות מתבטאת זה כמה שנים בפרויקטים המשותפים שיש לנו עם אלווריון בעולם. בחלק מהפרויקטים טלרד אף שימשה קבלן ראשי, והבאנו איתנו את אלווריון. בפפואה גינאה, לדוגמה, יש לנו פרויקט גדול עם אלווריון בהיקף של מיליוני דולרים, שהחל לפני כשנתיים וצפוי להמשך עוד זמן רב. במסגרת הפרויקט אנחנו מספקים תקשורת לאלפי מנויים".

בוקשפן הרחיב על שיתוף הפעולה. לדבריו, "סינרגיה נוספת קיימת בין הפעילות של חטיבת ה-BWA של אלווריון לפעילות החברות הבנות של טלרד – מגלקום ואואזיס, המספקות פתרונות אופטימיזציית תכנון רשתות התקשורת. המערכות שלהן מאפשרות להגביר במידה משמעותית את ניצול של תשתיות המפעיל".

"הרכישה היא מהלך אסטרטגי", סיכם בוקשפן, "וצפויה לו השפעה רבה על צמיחתה ועתידה של טלרד. נמשיך בתוכנית הפיתוח האינטנסיבית של מוצרי החטיבה, תוך הבטחת יכולות שדרוג מהירות לטכנולוגיית ה-TD-LTE לכלל לקוחותינו. בעקבות העסקה מצטרפים לטלרד כ-120 עובדים חדשים בעלי ניסיון עשיר בתחום ציוד התקשורת. עובדים אלו היו שיקול בלתי נפרד בקבלת החלטת הרכישה. היקף המכירות של טלרד צפוי להסתכם השנה בכ-120 מיליון דולרים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים