קומסק תפיץ את פתרונות האבטחה של קוורטיקס בישראל

מוצר הדגל של קוורטיקס, SmartCipher, מאפשר תיוג אוטומטי של מסמכים סודיים ורגישים, ומוסיף להם הגנה דינמית, לרבות במצבים בהם אין חיבור לשרתי האירגון ● ליאת הדר-שרביט, מנהלת קומסק הפצה: "הפתרונות שמציעה קוורטיקס הם חדשניים בשל יכולתם להגן ולהצפין מידע על ידי מערכת אוטומטית, באופן שפתרונות DLP אחרים לא מצליחים לספק"

קומסק הפצה, מקבוצת קומסק, חתמה על הסכם הפצה עם קוורטיקס (Covertix), סטארט-אפ ישראלי המתמחה בפיתוח פתרונות Next Generation Data Leakage Protection, המספקים לארגונים מעקב, בקרה והגנה על מידע רגיש בארגון ומחוצה לו.

מוצר הדגל של קוורטיקס, SmartCipher, מאפשר תיוג אוטומטי של מסמכים סודיים ורגישים, ומוסיף להם הגנה דינמית, לרבות במצבים בהם אין חיבור לשרתי האירגון. ההגנה נשמרת בקובץ עצמו ונעה איתו, אך לא משנה את דרך העבודה של המשתמשים המורשים עם הקובץ. המוצר כולל מערכת הרשאות, מעקב ודיווח על הפעולות הנעשות על הקבצים בתוך ומחוץ לאירגון. יצוין, כי הסכם זה צפוי בפרסום קוורטיקס, הודות לניסיונה של קומסק בתחום אבטחת המידע ומאגר לקוחותיה.

ליאת הדר-שרביט, מנהלת קומסק הפצה, מסרה כי "קומסק תסייע לקוורטיקס במציאת הערוצים למכירת ולשיווק מוצריה, וכן תגביר את חשיפתה של החברה על ידי הצגת פתרונותיה ללקוחות הקצה של קומסק. הפתרונות שמציעה קוורטיקס הם חדשניים בשל יכולתם להגן ולהצפין מידע על ידי מערכת אוטומטית, באופן שפתרונות DLP אחרים לא מצליחים לספק. בעידן של מתקפות סייבר ואיומי אבטחת מידע מוגברים, קוורטיקס נותנת מענה ייחודי להגנה על קבצים בתוך ומחוץ לארגון".

לדברי דורון זינגר, מנכ"ל קוורטיקס, "אנחנו גאים לספק פתרון ייחודי למעקב והגנה על קבצים רגישים וסודיים בתוך ומחוץ לאירגון, כולל בענן ובמכשירים ניידים. קוורטיקס תמשיך להשקיע בפיתוח הפתרון הייחודי שלה, ולהתאים אותו לצרכי הלקוחות המשתנים, כגון טלפונים חכמים ושרותי ענן. הסכם ההפצה עם קומסק יאפשר להרחיב משמעותית את בסיס הלקוחות שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים