נס טכנולוגיות החלה לשווק בישראל מערכת לתיעוד עסקאות מקוונות של קלריסייט

המערכת, EyeView TR, מבצעת הקלטת מסך של עסקאות רכישה באינטרנט, ומאפשרת להציג אותה בדיוק כפי שראה הלקוח ● באופן זה ניתן, לדוגמה, לבצע בדיקה מיידית כאשר לקוח טוען שלא קיבל מוצר או שירות על פי תנאי הרכישה שהובטחו לו או שבהם בחר ● דדי דבורסקי, מנהל NessPRO: "המערכת תהווה תרומה משמעותית לחיזוקו של ענף הסחר האלקטרוני בישראל"

נס טכנולוגיות החלה לשווק בישראל את EyeView TR – מערכת לתיעוד עסקאות מקוונות מתוצרת קלריסייט (Clarisite). המערכת תשווק באמצעות NessPRO – קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות.

EyeView TR מבצעת הקלטת מסך של עסקאות רכישה באינטרנט, בצירוף חתימה דיגיטלית. לאחר מכן מאפשרת המערכת למצוא את ההקלטה בקלות ובמהירות, ולהראות אותה בדיוק כפי שראה אותה הלקוח. באופן זה ניתן, לדוגמה, לבצע בדיקה מיידית כאשר לקוח טוען שלא קיבל מוצר או שירות על פי תנאי הרכישה שהובטחו לו או שבהם בחר.

עוד כוללת המערכת גם אלגוריתם דחיסה ייחודי, המאפשר לשמור את קבצי התיעוד בנפח נמוך ביותר, דבר שהינו קריטי כיום בעידן ה-Big Data. כמו כן מאפשרת המערכת חיפוש, איתור ושליפה מיידיים של תיעוד העסקאות המקוונות. על לקוחות EyeView TR נמנים בנקים, חברות ביטוח וחברות סלולר.

"הטכנולוגיה של קלריסייט מאפשרת לארגון לתעד את המפגשים המקוונים עם הלקוח, ובכלל זה עסקאות מקוונות, מבעד לעיניו של הלקוח וכפי שהוא ראה זאת על גבי הדפדפן שלו", הסביר יואב שרייבר, מנכ"ל קלריסייט.

"EyeView TR מהווה קפיצת דרך בעולם המסחר האלקטרוני, ותאפשר לרוכשים ולספקים לוודא כי קיבלו וסיפקו בדיוק מה שסוכם ביניהם", מסר דדי דבורסקי, מנהל NessPRO. "המערכת מהווה נדבך נוסף בסל מוצרי האינטרנט של NessPRO ותהווה תרומה משמעותית לחיזוקו של ענף הסחר האלקטרוני בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים