טל נתנוביץ', דניה סיבוס: "אנו במלחמה יומיומית עם עובדים שרוצים לעבוד עם מכשיריהם האישיים"

"חסמנו את תפישת BYOD, כי כשלנו בהתמודדות מולה", אמר מנמ"ר דניה סיבוס ● לדבריו, המשבר אירע לפני כחצי שנה, כאשר 70 אנשים מהצוות הבכיר בחברה קיבלו מכשירי iPad: "אז נתקלנו בבעיה במלוא היקפה. כעת אנו מאפשרים רק חיבור לדואר הארגוני, ומי שרוצה להתחבר דרך ה-iPad עושה זאת עם טוקן מאובטח"

"אנו נמצאים במלחמה יומיומית עם עובדי הארגון שרוצים לעבוד עם המכשירים הניידים האישיים שלהם, אותם הם הביאו מהבית", כך אמר טל נתנוביץ', מנמ"ר דניה סיבוס. נתנוביץ' השתתף ברב-שיח שנערך לקראת ועידת המנמ"רים החצי שנתית, שתיערך ביום ב' 23 ביולי במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. יהודה קונפורטס, עורך ראשי של אנשים ומחשבים, ורפאל פוגל, מנהל הוועידות המקצועיות בקבוצה, הנחו את רב-השיח.

"חסמנו את תפישת BYOD (ר"ת Bring Your Own Device), כי כשלנו בהתמודדות מולה", אמר נתנוביץ'. הוא סיפר, כי בחברה 800 עובדים, ול-300 מהם טלפונים חכמים שסופקו על ידי החברה. המשבר, אמר, אירע לפני חצי שנה, כאשר 70 אנשים מהצוות הבכיר בחברה קיבלו מכשירי iPad. "אז נתקלנו בבעיה במלוא היקפה. כעת אנו מאפשרים רק חיבור לדואר הארגוני, ומי שרוצה להתחבר דרך ה-iPad עושה זאת עם טוקן (אסימון) מאובטח".

נתנוביץ' את הבעיה בשני מישורים: האחד הוא עצם השימוש במכשירים הפרטיים, והשני מתמקד באילו יישומים יש לפתוח למכשירים אלה.  "בגלל ריבוי הפלטפורמות לפיתוח, אנו עושים רק פיתוח של יישומי ווב, כי זה זול ומהר יותר", אמר נתנוביץ'.

לדבריו, זה זמן רב הם שואפים לכך שיישומי ה-ERP בחברה יהיו זמינים לרכיבי מיחשוב ניידים של העובדים. זאת, בשל הפריסה של העובדים ב-90 אתרים בארץ. "יישום בעולם המיחשוב הנייד חוסך זמן", אמר, "למשל בקבלת תוכניות, או בהזמנת רכש ואישורה". לכן, "פיתחנו יישומים ניהוליים, רובם ב-NET., ואנו מחכים לחלונות 8 (Windws 8), אז נוכל לקחת מה שבמחשב האישי ולשים אותו במחשב הנייד". הנושא השני של הכנס, Big Data, הטיפול בנפחי מידע עצומים, אינו רלווטי לנתנוביץ'. לדבריו, הנושא אינו מטופל בחברה.

מתעניינים ב-Big Data וב-Mobility? הירשמו לוועידת המנמ"רים החצי שנתית של אנשים ומחשבים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים