משרד האוצר יטמיע מערכת לחישובי שכר עידוד ותגמולים בפרויקט שהיקפו מיליוני שקלים

ההטמעה תבוצע בכל משרדי הממשלה, על ידי החברות מרטנס הופמן ופתרונות איי.קיו ● לדברי אתי שגיא, מנהלת היחידה לתגמול ותמרוץ באגף השכר במשרד האוצר, "באמצעות מערכת זו ניתן לייעל ולשפר את תהליך חישוב שכר העידוד ואת יכולת הניהול והבקרה שלו, ועל ידי כך להגדיל את התפוקות ולשפר את העמידה ביעדים של משרדי הממשלה"

משרד האוצר יתקין ויטמיע בכל משרדי הממשלה וביחידות הסמך השונות שלהם מערכת ממוחשבת מרכזית לחישובי שכר עידוד (שיטות תגמול ותמרוץ). על פי גורמים בתעשייה, היקף הפרויקט נאמד במיליוני שקלים.

הפרויקט יבוצע על ידי החברות מרטנס הופמן ופתרונות איי.קיו, שזכו במכרז שערך המשרד בתחילת חודש מאי ושההחלטה לגביו נתקבלה לפני כמה ימים. בין המתחרות שלא זכו נמצאות אינסנטיב סולושנס, רם יועצים, אדוונטק וחברות גדולות נוספות.

המערכת שתותקן הינה מערכת "פרימיום" שפותחה על ידי פתרונות איי.קיו. התקנת המערכת והטמעתה במשרדי הממשלה תחל בימים הקרובים וצפויה להמשך כשלוש שנים. ההתקשרות במכרז הינה למשך שמונה שנים. יצוין, כי המערכת כבר עובדת במשרד התחבורה.

לדברי אתי שגיא, מנהלת היחידה לתגמול ותמרוץ באגף השכר במשרד האוצר, "המשרד מאמין שבאמצעות מערכת זו ניתן לייעל ולשפר את תהליך חישוב שכר העידוד ואת יכולת הניהול והבקרה של תהליך חשוב זה, ועל ידי כך להגדיל את התפוקות ולשפר את העמידה ביעדים של משרדי הממשלה".

משה ליבנה, יועץ למכרזי מיחשוב וסמנכ"ל פיתוח עסקי בפתרונות איי.קיו, שניהל את המענה למכרז, ציין שתהליך המכרז היה ארוך ויסודי.

מוטי כהן , הבעלים והמנכ"ל של פתרונות איי.קיו, ציין ש-"המערכת מבוססת על הטכנולוגיות החדישות ביותר של מיקרוסופט (Microsoft). היא מאפשרת לנהל בקלות אלפי שיטות תגמול ותמרוץ מגוונות, באמצעות שימוש במחולל נוסחאות, ולהפיק ממנה מידע רב באמצעות כלי BI ודוחו"ת מובנים. המערכת מפיקה דו"חות ניהוליים כבסיס לניתוח מגמות ולזיהוי חריגים, ומגבירה את יכולת הניהול של תחום תגמול העובדים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים