גוגל רכשה חברה שנותנת למשתמשים במכשירים ניידים גישה למסמכי אופיס

התוכנה של החברה הנרכשת, QuickOffice, מאפשרת למשתמשים במכשירים ניידים לצפות במסמכי וורד, גיליונות אקסל ומצגות פאואר פוינט, ואף ליצור מסמכים חדשים ולערוך קיימים ● הכוונה של גוגל היא לשלב את הטכנולוגיה של החברה שנרכשה ב-Google Apps

כל כך הרבה יישומים וכל כך הרבה בעיות. Google

גוגל (Google) הודיעה אמש (ג'), כי רכשה את חברת Quickoffice, שמציעה תוכנה שמאפשרת למשתמשים במכשירים ניידים לצפות במסמכי וורד (Word), גיליונות אקסל (Excel) ומצגות פאואר פוינט (PowerPoint), ואף ליצור מסמכים חדשים ולערוך קיימים. הכוונה של גוגל היא לשלב את הטכנולוגיה של החברה שנרכשה ב-Google Apps.

"כיום משתמשים צרכנים פרטיים, חברות עסקיות ובתי ספר ב-Google Apps כדי לעבוד מכל מקום, עם כולם ובכל מכשיר", צוין בהודעה שפורסמה בבלוג של גוגל. "לחברת Quickoffice רקורד מוכח כמי שמעניקה תמיכה בתצורות קובץ פופולריות ואנחנו פועלים לשלב את הטכנולוגיה שלה בחבילת היישומים שלנו".

אלן מסרק, ממייסדי Quickoffice, כתב בהודעה שפרסם בבלוג, כי "השקענו מאמצים רבים כדי להציע דרך ידידותית ורבת עוצמה לערוך מסמכים, לסנכרן ולשתף אותם בכל מקום ובכל עת. שמחנו מאוד לראות שהטכנולוגיה אומצה על ידי המשתמשים, וכעת אנחנו מבקשים לפתוח פרק חדש, ביחד עם גוגל. השילוב בין הפתרונות האינטואיטיביים של גוגל למוצרים רבי העוצמה שלנו יסייע לחזון המשותף של שתי החברות, לעבודה מכל מקום, עם כולם ובכל מכשיר, להוסיף ולצמוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים