פול סיינט ג'ון, ריברבד: "הענן דורש שירותים ויישומים נגישים ומהירים"

"במסגרת ה-'ניתוק' שמתבצע בין היישומים והשירותים לבין המשתמשים עולה חשיבות ההאצה של ביצועי היישומים לטובת מימוש ההיבטים העסקיים של הארגון", אמר פול סיינט ג'ון, מנהל אזורי בחברה ● לדבריו, "אם לא כן נוצרים צווארי בקבוק בתשתיות ה-IT"

"מגמת המיחשוב מגיעה לכל מערך מיחשוב ארגוני ובכל מגזר. במסגרת ה-'ניתוק' שמתבצע בין היישומים והשירותים לבין המשתמשים עולה חשיבות ההאצה של ביצועי היישומים לטובת מימוש ההיבטים העסקיים של הארגון, שאם לא כן נוצרים צווארי בקבוק בתשתיות ה-IT", כך אמר פול סיינט ג'ון, מנהל אזורי בחברת ריברבד (Riverbed).

סיינט ג'ון דיבר בכנס שערכה Arrow ECS ישראל, תחת הכותרת "עננים בגובה העיניים – Real World of Cloud". הכנס נערך היום (ב') בבית הירוק בהשתתפות לקוחות הסניף הישראלי של החברה ושותפיה העסקיים.

לדבריו, הבעיה בפניה ניצבים כיום מנמ"רים ומנהלי התשתיות בארגונים היא שהיישומים "מוצפים" בתוכן "כבד", משמע – בעל נפח רב, ואילו מערכי התקשורת אמנם התרחבו, אך לא באותו היחס. לכן, אמר, עולה החשיבות של מתן כלים להאצת ביצועי היישומים לטובת משתמשי הקצה, במטרה למנוע בעיות תעבורה.

הוא ציין שריברבד פועלת בתחום האצת יישומים ברשתות WAN וניטור תעבורה וביצועים ברשתות מבוזרות. בין מוצריה, פירט, ניתן למצוא את Cascade – מערכת לניטור ביצועי יישומים בזמן אמת – ואת מערכת הדגל של החברה, Steelhead, שמאפשרת ייעול התעבורה בין יישומים למשתמשים ושיפור ביצועים ניכר שמונע בעיות של איטיות ברשתות מבוזרות. סיינט ג'ון ציטט נתון מדו"ח של גרטנר (Gartner) שלפיו ריברבד ממוקמת ברביע המוביל בתחום האצת ביצועי יישומים, ואף מובילה בנתח השוק בתחום.


צילום ועריכת וידיאו: עדי רמלר

"יכולות המוצרים של ריברבד והחיסכון שהם מניבים למערכות ה-IT הארגוניות יוצרים הזדמנות מצוינת עבור המנמ"רים", הוסיף. "ארגונים גדולים וגופים ממשלתיים מטמיעים את מוצרי מיטוב ה-WAN שלנו על מנת לשפר את יעילות העובדים שלהם בתוך הארגון ומחוצה לו, לאפשר שימוש במיחשוב ענן פרטי ולספק נראות ברשת התקשורת הארגונית".

"מוצרינו מבצעים האצה והגברה של ביצועי היישומים בין סניפים מרוחקים, מרכזי נתונים פרטיים ועובדים ניידים, ומסייעים לארגונים לאחד תשתיות IT, לשפר תהליכי גיבוי והעתקה, להגביר יעילות עובדים ולסייע בשיתוף פעולה ביניהם", ציין סיינט ג'ון.

בן חגי, מהנדס מערכות בכיר ב-VMware ישראל. צילום: קובי קנטורהוא סיכם באמרו, כי "מבחינתנו, מיחשוב ענן הוא האצת התעבורה ומיטוב ביצועי היישומים. אם יש לך מידע ואתה יוצר ענן פרטי, המטרה היא שהנתונים יהיו מקושרים ונגישים לכולם. רשת תקשורת טובה היא כזו שהמשתמשים בה שבעי רצון ושהיא מובילה ליותר תפוקה עסקית ולצמצום עלויות המיחשוב הארגוניות".

השלב הבא בווירטואליזציה: תחנות הקצה
בן חגי
, מהנדס מערכות בכיר ב-VMware ישראל, הציג את החיבור הטכנולוגי והתפיסתי בין החברה לריברבד ואת השלב הבא בעולם הווירטואליזציה – תחנות הקצה.

לדברי חגי, יישום מיחשוב ענן בתחנות העבודה הוא נושא שצובר תאוצה בשנה וחצי האחרונה. "עולם תחנות העבודה ומיחשוב תחנות הקצה הוא תחום רב אתגרים", אמר. "מצד אחד, המשתמשים רוצים גמישות מרבית ודורשים לקבל את חוויית המשתמש הכי טובה. מצד שני, המנמ"ר נדרש לעמוד בתקנים, חוקים ורגולציות, על מנת לתחזק את הסביבה המיחשובית בצורה הטובה ביותר לעסק".

"לכן", הוסיף, "יש לגשר על הפער ולצמצם את הקונפליקט. צריך לתת לעובד גישה למידע וליישומים מכל מקום ובכל עת, וזאת מבלי לאבד את השליטה על פעילות המשתמשים. בנוסף, יש לספק לעובדים חוויית משתמש ברמה גבוהה ולתת למנמ"רים יכולות ניהול ובקרה קלות עם ניטור".

"הפתרון הוא לשבור את הקשרים ההדוקים מאד בין המחשב הפיזי למערכת ההפעלה, ליישומים ולנתונים", אמר חגי. "ברגע ששוברים את הקשרים האלה ומאפשרים לכל הרכיבים לרוץ בנפרד בענן ניתן לתת גישה לנתונים, למידע וליישומים לכל תחנת עבודה, מכל מקום ומכל רכיב".

"לקוחות מחפשים פתרונות שישברו את מחסומי הטכנולוגיה הנוכחית ויעבירו את תשומת הלב למתן שירותים, אליהם ניתן לגשת בכל זמן ומכל מכשיר", ציין. "סל המוצרים המעודכן שלנו, שכולל את VMware View 5.1, מספק פתרונות ענן אישיים ופונה לצורך בטכנולוגיה ייחודית, לניהול יעיל יותר ולקשר טוב יותר עם העובדים".

"הענן האישי מאפשר דרך עבודה חדשה: בהתבסס על אבן היסוד של VMware vSphere, אנחנו מביאים לשוק סל מוצרים משלים של טכנולוגיות שיסייעו לארגוני IT לשפר את רמת הזריזות, הפרודוקטיביות והקישור", סיכם. "פתרון VMware View 5.1 נועד לפישוט יצירת שולחן עבודה טוב יותר. בכך הוא ממשיך לספק לתעשייה את חוויית המשתמש הטובה ביותר, תוך כדי פישוט ניהול מערך המיחשוב, לצורך פריסה בקנה מידה רחב והפחתת עלות הבעלות הכוללת (TCO) בכ- 50%, באמצעות שולחן עבודה וירטואלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים