GSECTRA מתרחבת: תפתח מסלולי הכשרה גם בצרפת

החברה הישראלית תציע החל מסוף החודש מסלולי ISO 27001 Lead Auditor ו-CISSP, בהסכמי שיתוף פעולה בלעדיים עם גופי ההסמכה וארגוני התקינה הבינלאומיים ISC2 ו-ANSI ● המסלול כולל לימוד של ארבעת תחומי אבטחת המידע שהוגדרו על ידי מכון התקנים האמריקני ANSI, בחינות, תרגול וסדנאות הכנה למבחן ההסמכה

GSECTRA הישראלית, המתמחה בהעברת קורסי אבטחת מידע ייעודיים, תפתח בקרוב קורסים ראשון גם בצרפת. כך, תציע החברה מסלול ISO 27001 Lead Auditor ומסלול CISSP, שיועבר על ידי מאורו ישראל – מומחה אבטחת מידע בינלאומי שביצע בין היתר מבדקים והערכות סיכונים בכמה חברות המכובדות ביותר בעולם. ההסמכה למבקר ולמסמיך לתקן הבינלאומי לאבטחת מידע ISO 27001 Lead Auditor, שעומד בסטנדרטים עולמיים, תועבר על ידי GSECTRA בשיתוף עם ANSI החל מסוף החודש.

מסלול ההסמכה של ארגון PECB ו-ANSI לתואר ISO 27001, המיוצג באופן בלעדי על ידי GSECTRA בישראל, נחשב לאחד היוקרתיים בעולם. תעודת ההסמכה של ISO 27001 מעידה על ידע מקיף ומעמיק בהכרת התקן, ומעניקה את היכולת להסמיך ולבקר ארגון גדול או קטן. בנוסף, משקפת ההסמכה את הכרת המתודולוגיה של התקן – הן בהיבט הטכנולוגי והן בהיבט הניהולי, ולפיכך מוערכת מאוד על ידי ארגונים ברחבי העולם.

המסלול כולל לימוד של ארבעת תחומי אבטחת המידע שהוגדרו על ידי מכון התקנים האמריקני ANSI, בחינות, תרגול וסדנאות הכנה למבחן ההסמכה. תכני המסלול מבוססים על ערכות הלימוד שפותחו על ידי GSECTRA, ושאושרו על ידי PECB. הקורס יועבר על ידי סוקרים מוסמכי ISO 27001 Lead Auditor, במתכונת של 40 שעות המתפרסות על פני שבוע שלם. בסופו של הקורס יערך מבחן ההסמכה, עליו יש לענות בפרק זמן של שלוש שעות.

"GSECTRA, שהציבה את עצמה על המפה הבינלאומית בהדרכות אבטחת מידע באישור גופי התקינה הבין לאומיים ANSI וארגוני ההסמכה ISC2, תהפוך כעת לחברה הישראלית הראשונה בתחום אשר העבירה מסלול בינלאומי באבטחת מידע בחו"ל, באישור גופי תקינה והסמכה בינלאומיים", אמר איל וינטרוב, מנכ"ל GSECTRA. "החברה פועלת בבלגיה, אנגליה, יוון, קפריסין, דרום אפריקה, אוסטרליה וכעת גם בצרפת – בהנהגתו של נועם צור, מנהל המכירות הבינלאומי של GSECTRA וראש איגוד ההיי-טק הישראלי".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אמיר סרנגה

    הנדסת איפיון רכיבים (אבות-טיפוס) שנבנו לפי דרישות הלקוח על ידי ארה"ב ואירופה ללא קשר להפקה וייצור המוני, בעת שימוש ברכיבים לצורך ייצור תחזוקה שוטפת של מתקנים מצריך מהלקוח לקנות רישיון זכויות להעתקה מהספק על מנת להגן על קניינו הרוחני ועל חסינותו של הלקוח עצמו ושל הספק ולכן נדרש הלקוח מול ספק אבות הטיפוס לתקן ISO Lead Auditor. יש לזכור שיש רכיבים רגישים מסויימים שאין להם ערך כספי ולכן לא ניתן לרכוש בעבורם רישיון זכויות לדוגמא בכורים גרעיניים, תעשיות בטחוניות/אוויריות וכדומה, אך אותו מפעל מחוייב לעמוד בתקן אבטחת המידע ISO Lead Auditor לשמירה על שרטוטי ההנדסה של הספק ו-כספק קבלן ללקוחות-צרכניים. .. אמיר סרנגה M.B.A מנהל עסקים

אירועים קרובים