אדובי ישראל למשתמשים הפיראטים: רכשו את המוצרים בחודשיים הקרובים – ולא נתבע אתכם

במסגרת יוזמה ארצית להסדרת הרישוי, תשהה החברה את פעילות האכיפה השוטפת שלה, כדי לאפשר את הסדרת הרישוי ללא סיכון משפטי ● אבי זריהן, מנהל אדובי ישראל: "הוגן שמי שנשען על המוצרים שלנו לפרנסתו או להנאתו ישלם עבורם, לא? הרי אף אחד לא נכנס לחנות מחשבים ופשוט יגנוב מחשב בגלל שלא מתחשק לו לשלם עבורו"

רוכשת חברה נוספת. אדובי

אדובי (Adobe) ישראל יוצאת במבצע להסדרת רישוי, במסגרתו תושהה פעילות האכיפה השוטפת של החברה לחודשיים – החל מהיום (ב') ועד ל-29 ביוני 2012. במהלך תקופה זו תאפשר החברה למשתמשים הפיראטיים להסדיר את נושאי הרישוי ללא סיכון משפטי.

במסגרת המבצע, נמסר, תעמוד אדובי לרשות כל אדם וחברה שיבקשו לוודא שהשימוש שהם עושים במוצרי אדובי נעשה בהתאם לרישיונות השימוש, וזאת ללא חשש מההשלכות החוקיות או פעילות האכיפה. כך, למשל, משתמשים וחברות שברשותם עותקים של תוכנות כגון פוטושופ (Photoshop), אילוסטרייטור (Illustrator), פרימייר (Premiere) ויתר מוצרי אדובי ללא רישיון – יוכלו לרכוש רישיון חוקי בחודשיים הקרובים ללא השלכות, ולהימנע מאיומי פושעי סייבר וסנקציות משפטיות מטעם החברה.

אבי זריהן, מנהל אדובי ישראל, הסביר: "ישראל היא כבר מזמן לא 'מדינה של דיסק אחד'. השוק המקומי בוגר ומבין את היתרונות של תוכנה חוקית עבור משתמש פרטי או ארגון. לכן, אדובי ישראל נותנת לכל משתמשיה חודשיים להסדיר את הרישיון שלהם. הוגן שמי שנשען על המוצרים שלנו לפרנסתו או להנאתו ישלם עבורם, לא? הרי אף אחד לא נכנס לחנות מחשבים ופשוט יגנוב מחשב בגלל שלא מתחשק לו לשלם עבורו".

לדבריו, "בחודשיים הקרובים תסייע אדובי ישראל לכל המשתמש בתוכנותיה לרכוש רישיון חוקי לתוכנה שברשותו, בלי שאלות ובלי סיכונים. לאחר מכן, תרחיב אדובי את המבצע ותנקוט בצעדים משפטיים כנגד משתמשים שונים בכל הרמות, במסגרת מבצע אכיפה נרחב".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מתעניין

    אבי זריהן, הצדק עמך שמוצריך צריכים להיות ברשיון סדיר אבל צעדך זה הוא קצת קיצוני ובמיוחד לאחר שאדובי דיווחה על ירידה ברווחים של 25% (https://pc.co.il/?p=83708) ולאחר הכתבה שאדובי תפטר 7% מעובדיה (https://pc.co.il/?p=72807). זה נראה כאילו אדובי רוצה לעשות קופה על גבם של אחרים דווקא אחרי הכתבות האלו... תחשוב על זה ו... בהצלחה !!!

אירועים קרובים