חאן מכשירי כתיבה הטמיעה מודול נוסף ב-ERP של פריוריטי; היקף הפרויקט מוערך בחצי מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט העלו סופט סולושנס ו-FBC את מודול שרשרת האספקה, WMS ● המודול תומך ומטפל בניהול המלאי, ניהול המשאבים וניהול התהליכים התפעוליים, כגון קליטה, אחסון, רענון, ליקוט המוצרים, הפצת הסחורה וספירות מלאי

חאן מכשירי כתיבה, העוסקת ביבוא מוצרי צריכה למשרד, העלתה לאוויר מודול נוסף במערכת ה-ERP שלה, מסוג פריוריטי. במסגרת הפרויקט העלו סופט סולושנס ו-FBC את מודול שרשרת האספקה, WMS (ר"ת Warehouse Management System), שמנהל את תהליכי העבודה במחסן בצורה אוטומטית, תוך מיטוב של המשאבים הפיזיים. הוא תומך ומטפל בניהול המלאי, ניהול המשאבים וניהול התהליכים התפעוליים, כגון קליטה, אחסון, רענון, ליקוט המוצרים, הפצת הסחורה וספירות מלאי. היקפו הכספי של הפרויקט, שהחל בינואר השנה והסתיים בימים אלה, עומד על כחצי מיליון שקלים.

בעבר עלה לאוויר מודול מכירות השטח, ה-MSF, אשר פותח על ידי אשבל וסופט סולושנס. המודול מנהל את סביבת העבודה של סוכני המכירות על גבי מסופונים ומכשירים ניידים, ומאפשר להם לתכנן את סידור העבודה, לקבל מידע בזמן אמת על לקוחות ומוצרים, לייצר הזמנות והצעות מחיר ולטפל בהחזרות ובגביה. כל זאת, תוך שמירת תנאי הסחר של הלקוח, כפי שהוגדרו במערכת ה-ERP של פריוריטי. לאחר הטמעת המודול הראשון במערכת ה-ERP, שינתה חאן את צורת העבודה שלה והחלה לעבוד במודל מכירות שטח. העבודה החלה מיידית, ללא צורך בהתקנת שרתים נוספים, או פיתוח ממשקים בין מערכות, ביצוע פיילוט ובדיקות מקיפות טרם עלייה לאוויר.

לדברי יואב לוי, מנכ"ל חאן מכשירי כתיבה, "החברה הייתה צריכה לקבל החלטה האם להשקיע ברכש של משאית נוספת, או להטמיע מערכת IT. לאחר בדיקת היתרונות בייעול הצד הלוגיסטי מול הגדלת יכולת ההפצה – הבחירה הייתה מאוד קלה".

זיו טורבן, מנהל שרשרת האספקה בחברה: "העברתי לסוכני המכירות את הטאבלטים ללא כל הדרכה, ולמחרת הם כבר הסבירו לי על המערכת. אני שואף שבכזו קלות ואינטגרטיביות יתקבל גם מודול ה-WMS".

איל כץ, מנכ"ל סופט סולושנס: "תפישת עולמנו היא מערכת מרכזית אחת, אשר לה מחברים את כל מערכות הלוויין, תוך שימור ההשקעה במערכת המרכזית ואינטגרציה מלאה בין המערכות השונות. הרעיון הינו לתת לעובד בשטח כלי עבודה פשוט ונוח, אשר מותאם לסביבת העבודה שלו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים