Veeam פותחת משרד בישראל: "נכפיל בשנה הקרובה את היקף המכירות שלנו בארץ"

החברה פעלה עד היום בישראל במודל של הפצה בלבד ● פעילות המכירות של המשרד תנוהל על ידי ורד ליברמן, בעבר מנהלת אזורית בנגהקום ומנכ"לית נובל ישראל

25/03/2012 11:50

Veeam software, יצרנית פתרונות גיבוי וניהול לסביבות הווירטואליזציה של VMware ומיקרוסופט (Microsoft), פותחת משרד מקומי בישראל, לאחר שפעלה עד היום בארץ במודל של הפצה בלבד. פעילות המכירות של החברה בישראל, יוון, קפריסין ומלטה תנוהל על ידי ורד ליברמן, שבתפקידה האחרון הייתה מנהלת אזורית בחברת נגהקום. קודם לכן היא שימשה כמנכ"לית נובל (Novell) ישראל במשך שבע שנים.

Veeam היא חברה בינלאומית עם מטה מרכזי בקולומבוס, אוהיו, ומטות נוספים בבריטניה ואוסטרליה. לחברה, שהוקמה ב-2006, יש כיום 30 אלף לקוחות. בשנה שעברה גדלו הכנסותיה ב-124% לעומת 2010. המוצרים הבולטים של החברה הם Veeam Backup & Replication וכלי הניהול Nworks.

עם הקמת המשרד בישראל וכניסתה לתפקיד אמרה ליברמן, כי "אני שמה כיעד ראשוני את הכפלת מכירות החברה בארץ עד סוף 2012 ואת הידוק הקשר עם מערך המפיצים והשותפים, ביניהם זברה, דוקס, טרה סקיי, בינת, אור-טק, גלאסהאוס (Glasshouse), מטריקס (Matrix) ו-EDP. בנוסף, אני חותרת לבסס את מעמדה של Veeam כחברה מובילה בישראל בתחום הגיבוי והניהול בסביבות הווירטואליות". לדבריה, המוצרים של Veeam משרתים בהצלחה ארגונים מובילים בישראל כגון נטוויז'ן, צ'ק פוינט (Check Point), פז, AIG, בית החולים הלל יפה בחדרה, משרדי ממשלה ומספר יחידות בצה"ל.

"היתרון הבולט בטכנולוגיה של Veeam הוא ביכולת להגביר את תדירות הגיבויים עד לרמה של טרנזקציה בודדת ובכך להשיג שחזור נתונים גבוה, תוך צמצום ה-RTO (ר"ת Recovery time objective) וה-RPO (ר"ת Recovery Point Objective)", אמרה ליברמן. היא ציינה, כי "Veeam נוסדה ופיתחה את הטכנולוגיה שלה מתוך הבנה מעמיקה של יתרונות העולם הווירטואלי וגם מהאתגרים שמתעוררים בניהול וגיבוי סביבות אלה. החברה מהווה חלק מהאקו-סיסטם של סביבות Hyper-V של VMware ו-vSphere של מיקרוסופט. היא משלימה עבורן יכולות ועובדת בשיתוף פעולה הדוק עימן. פתרונות הניהול של Veeam מתממשקים ל-SCOM של מיקרוסופט ול-HP OpenView, תוך ניהול הסביבה הפיזית והוירטואלית מאותה עמדת ניהול וקבלת תמונה כוללת על הארגון, מה שמסתכם ביתרונות כמו פרודוקטיביות גבוהה יותר וחיסכון כספי".

ליברמן סיכמה באמרה, כי "לנוכח התרחבות הסביבות הוירטואליות, ארגונים רבים בישראל מחפשים אחר פתרונות המאפשרים הגנה וניהול כולל של מערך המיחשוב. Veeam יודעת לתת מענה פשוט, מקצועי ואמין שמאפשר הגנה מפני אובדן נתונים והרחבה בטוחה של הסביבה הווירטואלית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים