TNN טלקום הטמיעה מערכת מיחשוב עתיר ביצועים של SGI באוניברסיטת בן-גוריון; היקף הפרויקט: כמיליון שקלים

המערכת כוללת אשכול שרתים של עשרות צמתים המחוברים בתקשורת אינפיניבנד ● השרתים כוללים כ-600 ליבות, עם ממוצע של 48 ג'יגה-בייט זיכרון לכל שרת ● שמואל גרובר, מנהל מערך המיחשוב באוניברסיטת בן-גוריון: "המערכת תאפשר לחוקרים בפקולטה למדעי הטבע לקדם משמעותית את מחקריהם עתירי החישוב, באמצעות שימוש במיחשוב מקבילי"

TNN טלקום מקבוצת רפק, נציגת SGI בישראל, הטמיעה מערכת מיחשוב עתיר ביצועים (HPC) באוניברסיטת בן-גוריון. המערכת, מתוצרת SGI, כוללת אשכול שרתים של עשרות צמתים המחוברים בתקשורת אינפיניבנד (InfiniBand). היקפו הכספי של הפרויקט נאמד בכמיליון שקלים.

השרתים סופקו לאוניברסיטת בן-גוריון בעקבות זכייתה של TNN טלקום במכרז, במסגרתו התמודדה מול מספר חברות שהציעו שרתים מתוצרת יבמ (IBM), דל (Dell) ו-HP. שרתי SGI שהותקנו במערך המיחשוב של אוניברסיטת בן-גוריון כוללים כ-600 ליבות, עם ממוצע של 48 ג'יגה-בייט זיכרון לכל שרת.

שמואל גרובר, מנהל מערך המיחשוב באוניברסיטת בן-גוריון: "אני מקדם בברכה את הרחבת אשכול המחשבים המוסדי של אוניברסיטת בן-גוריון, ואת הוספת נדבך התקשורת המהירה מבוסס אינפיניבנד. הדבר מאפשר לחוקרים בפקולטה למדעי הטבע לקדם משמעותית את מחקריהם עתירי החישוב, באמצעות שימוש במיחשוב מקבילי".

ישראל וינמן, מנהל פעילות SGI ב-TNN טלקום: "אני רואה חשיבות גדולה בזכייתה של החברה במערכות שהן ליבת המיחשוב המחקרי של אוניברסיטת בן-גוריון. המערכת החדשה מהווה תשתית נוחה להרחבות עתידיות ולשילוב טכנולוגיות מיחשוב מתקדמות באוניברסיטה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים