החברה לאוטומציה תחליף את מטרופולינט בגדרה ובקריית מלאכי; ההיקף: מיליוני שקלים

בהתאם לתנאי המכרז, תבצע החברה לאוטומציה מיחשוב מחדש של מערכות מידע בתחומים שונים, לרבות יישום כלי גביה ואוכלוסין, מערכות פיננסיות לוגיסטיות, מערכות שכר ומשאבי אנוש ועוד ● משה אלקסלסי, יו"ר החברה לאוטומציה: "החברה אינה פוסלת כניסה למכרזי ממשלה ומכרזים ציבוריים גדולים. לא נסתפק רק במכרזים במגזר המוניציפאלי"

החברה לאוטומציה זכתה במכרז כולל למערכות מידע שפרסמו המועצות המקומיות גדרה וקריית מלאכי. המדובר בשני מכרזים נפרדים, אולם התכולה שלהם זהה. על המתמודדות במכרזים נמנתה גם מטרופולינט, שסיפקה עד כה את שירותי המיחשוב לשתי מועצות אלו, אך הפסידה כעת את מקומה. היקפם הכספי של שני המכרזים, שהסתיימו בשבוע שעבר, מוערך במיליוני שקלים.

בהתאם לתנאי המכרז, תבצע החברה לאוטומציה מיחשוב מחדש של מערכות מידע בתחומים שונים, לרבות יישום כלי גביה ואוכלוסין, מערכות פיננסיות לוגיסטיות, מערכות שכר ומשאבי אנוש ועוד. החברה מסרה, כי שתי המועצות כבר ביצעו הזמנה להקמת תשתיות עירוניות וקבלת שירותי תמיכה עבורן.

יו"ר החברה לאוטומציה, משה אלקסלסי, אמר לאנשים ומחשבים כי "הזכיות האחרונות של החברה לאוטומציה ברשויות כמו רעננה והרצליה, וכעת גם בגדרה ובקריית מלאכי, מהוות חלק מתנופה טכנולוגית בה נמצאת החברה. הזכיות האלו אינן מקריות. מדובר במגמה שהיא תוצאה של עבודה מאומצת שנעשתה אצלנו בשנים האחרונות, וכללה השקעה טכנולוגית רבה שנותנת לנו יתרון על מתחרינו". הוא ציין, כי החברה לאוטומציה אינה פוסלת כניסה למכרזי ממשלה ומכרזים ציבוריים גדולים. "לא נסתפק רק במכרזים במגזר המוניציפאלי", אמר אלקסלסי.

החברה לאוטומציה היא חברה בבעלות מלאה של השלטון המקומי, לאחר שהשלים בשנה שעברה את רכישת כל מניות החברה מידי הממשלה ושותפים אחרים בהיקף של 21.3 מיליון שקלים. בעקבות זאת, הכריזו ראשי החברה על אסטרטגיית פעילות חדשה, שנועדה להכין את החברה להפרטה ולאפשר לה להיות שחקן מרכזי בשוק המיחשוב הציבורי.

לרשות החברה עומדים כיום כ-15 אלף מחשבים מקומיים המותקנים ברשויות המקומיות, וכ-15 אלף משתמשי קצה המחוברים לרשת התקשורת הפרושה בשלטון המקומי. באחרונה, לאחר תקופה ארוכה שבה פעלה החברה ללא מנכ"ל, מונה לתפקיד אריה מצליח – שהיה מנהל היחידה הכלכלית בשלטון המקומי.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מ

    עכשיו אני למה הארנונה גבוהה. כי כל יום שני וחמישי צץ לא איזה גאון חדש בשטח שחושב שהחבילת תוכנה שלו יותר טובה מהחבילה הקיימת והוא מצליח לעבוד על אנשי ארגון כאלו ואחרים והנ לכם הוצאות מיותרות על חשבון משלם המיסים. הרי העלות של החלפת התוכנה לא תצא מכיסו של ראש העיר?

  2. דני

    האם יהיה ניתן לשלם ארנונה באינטרנט. ולא רק בכאילו אם כן בהצלחה אם לא חבל על הזמן

אירועים קרובים