קבוצת יעל השיקה בישראל את Executive Dash – כלי ליצירת דו"חות מידע עסקי

הכלי של חברת Global Software, המיוצגת בישראל על ידי יעל תוכנה, מאפשר יצירת דו"חות נתונים דינאמיים ומדויקים על בסיס תשתית האקסל הקיימת ● שחר קורן, מנהל אגף יישומי ERP ביעל תוכנה: "מנהלי עסקים, בארגונים ועצמאיים כאחד, זקוקים לגישה למידע עסקי מרכזי, דינמי ומדויק"

קבוצת יעל השיקה בישראל כלי ליצירת דו"חות מידע עסקי דינאמיים בשם Executive Dash. הכלי החדש של חברת Global Software מאפשר להתמודד עם העלויות הגבוהות של יצירת דו"חות מידע עסקי בארגונים, אי הדיוק שבהם והצורך במשאבי זמן וכוח אדם לשם יצירתם.

ל-Executive Dash היכולת לבנות גיליון אלקטרוני המקושר למערכת זמן אמת תוך שימוש בכל היכולות של האקסל. הנתונים אותם הוא מייצר מסתנכרנים בהתאם לבקשת המשתמש ואין צורך לבצע גזירה מחודשת של מידע. הכלי מאפשר למשתמשים לבנות מגוון דו"חות, החל מדו"חות עבודה פשוטים (Workbooks) ועד לתצוגת נתונים מורכבת (dashboard-type) של מידע עסקי קריטי. הכלי פועל ככלי משלים לאקסל ומאפשר להרחיב את אפשרויותיו.

"מנהלי עסקים, בארגונים ועצמאיים כאחד, זקוקים לגישה למידע עסקי מרכזי, דינמי ומדויק", אמר שחר קורן, מנהל אגף יישומי ERP ביעל תוכנה. "כלי הדו"חות הסטנדרטים עמוסי בעיות כמו עלויות גבוהות של ניהול מאגרי הנתונים, קשיים בבניית ההגדרות והשיטות שבירידה לפרטים, חוסר יכולת לעשות שימוש אינטראקטיבי במידע, והצורך בהשקעה רבה של משאבי זמן וכוח אדם לשם יצירת דו"חות המידע. כדי להתגבר על הבעיות הללו, יש צורך להעתיק את הנתונים והתוצאות של הדו"חות והשאילתות באופן ידני לאקסל, דבר שמוביל למידע לא מדויק ומצריך בסופו של דבר פעולות חוזרות ונשנות על מנת לעדכן את הדו"חות. Executive Dash יוצא לשוק בדיוק על מנת להימנע מכשלים נפוצים אלה ולהקל משמעותית על תפקודו של כל מנהל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים