ארנסט אנד יאנג ואדוונטק הטמיעו מערכת ERP של אורקל באוני' בר אילן; ההיקף: מיליוני שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמעו מודולים פיננסיים ולוגיסטיים, וכן מודול ייעודי למגזר האקדמי, המטפל בהיבטים מחקריים ● הובילו את הטמעת המערכת אנשי ארנסט אנד יאנג בראשות אלון לוי, תוך שהם מתבססים על ניסיון שנצבר בהטמעה דומה של מערכת שכזו באוניברסיטת תל אביב וביצוע התאמות לצרכי אוניברסיטת בר אילן

ארנסט אנד יאנג (Ernst & Young) ואדוונטק הטמיעו מערכת ERP של אורקל (Oracle) באוניברסיטת בר אילן. הפרויקט ארך כעשרה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע, כי הוא עומד על מיליוני שקלים.

במסגרת הפרויקט הוטמעו מודולים פיננסיים ולוגיסטיים, וכן מודול ייעודי למגזר האקדמי, המטפל בהיבטים מחקריים.

הובילו את הטמעת המערכת אנשי ארנסט אנד יאנג בראשות אלון לוי, תוך שהם מתבססים על ניסיון שנצבר בהטמעה דומה של מערכת שכזו באוניברסיטת תל אביב וביצוע התאמות לצרכי אוניברסיטת בר אילן. ההטמעה נעשתה בשיתוף אנשי אדוונטק ואנשי ה-IT של האוניברסיטה.

לדברי עשהאל מובשוביץ, סמנכ"ל תיקשוב ומידע באוניברסיטת בר אילן, "האוניברסיטה ראתה בשילוב מערכת ERP בארגון מהלך אסטרטגי. מטרתו הייתה לאפשר ניהול נכון ומסודר של משאבי האוניברסיטה בתחומי הכספים, הלוגיסטיקה ורשות מחקר". הוא הוסיף, כי "הפרויקט הוא הישג ארגוני מוצלח, אשר משלב בתוכו את הסמנכ"לים הרלוונטיים והמנכ"ל של האוניברסיטה, שהוא יושב ראש ועדת ההיגוי. זאת, לצד משתמשי מפתח באגפים וביחידות השונות, ולבסוף כלל העובדים".

חיים גליק, מנכ"ל האוניברסיטה, אמר שהוא שם את הפרויקט בראש סדר העדיפויות שלו והגדיר אותו כפרויקט "שיביא שינוי מהמעלה השנייה – לא רק שינוי ארגוני אלא שינוי של הארגון". לדבריו, "כיום, עם עלייתה לאוויר של המערכת, אפשר להגיד בבטחה שהתהליכים עובדים. תמיד יש תקלות הדורשות טיפול או לחילופין נושאים שצצו תוך כדי עבודה שוטפת, אבל המערכת עובדת לשביעות רצוננו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים