חדש בסופר-פארם: הזמנת תרופת מרשם דרך האינטרנט

הפרטים שהזין הלקוח באתר מועברים ישירות לבית המרקחת בסניף המבוקש ושם מלקטים עבורו את התרופות ● כאשר הוא מגיע לסניף, הוא מתבקש להעביר את כרטיס קופת החולים בעמדת האל-תור בכניסה וליהנות מקדימות בקבלת התרופות בבית המרקחת על ידי הרוקח ● השירות, שייושם בהשקעה של כשני מיליון שקלים, יינתן בשלב הראשון בכ-50 מסניפי הרשת בכל אזורי הארץ, ויורחב בהמשך

פרויקט בהיקף מאות אלפי שקלים בסופר פארם. צילום: אסף עברון

רשת סופר-פארם השיקה שירות חדש בשם "Click-Pharm", המאפשר להזמין תרופות מרשם מראש באמצעות אתר האינטרנט של הרשת, ולאסוף אותן מאחד הסניפים. Click-Pharm, מסרה הרשת, מייעל את השירות הניתן בבית המרקחת, בכך שהוא חוסך את הזמן בו הרוקח מכין את התרופות המופיעות במרשם ומקצר את ההמתנה בתור. השירות יינתן בשלב הראשון בכ-50 מסניפי סופר-פארם בכל אזורי הארץ, ויורחב בהמשך. ההיקף ההשקעה בפיתוח והטעמת המערכת נאמד בכשני מיליון שקלים.

בכדי להזמין את התרופות יש להיכנס לאתר האינטרנט של סופר-פארם, להזין את שם קופת החולים, מספר המרשם ומספר רישיון הרופא (המופיעים על גבי המרשם) ואת הסניף ממנו מעוניין הלקוח לאסוף את התרופות. הפרטים מועברים ישירות לבית המרקחת בסניף המבוקש ושם מלקטים עבורו את התרופות. כאשר הלקוח מגיע לסניף, הוא מתבקש להעביר את כרטיס קופת החולים בעמדת האל-תור בכניסה וליהנות מקדימות בקבלת התרופות בבית המרקחת על ידי הרוקח.

ניצן לביא, משנה למנכ"ל סופר-פארם: "סופר-פארם מחויבת כל העת לשכלל ולשפר את חוויית הקנייה ואת השירות בסניפים. שירות חדשני זה יתרום להתייעלות השירות בבתי המרקחת ויעניק ללקוחותינו ערך מוסף, תוך שהוא מקל עליהם וחוסך להם זמן יקר".

תגובות

(6)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אילנה אביים 08-9410596 הסביון 13 רחובות

    זו ממש בדיחה: ''מספר המרשם ומספר הרופא, המופיעים על גבי המרשם''... יש רק בעיה ''קטנה'': ללקוח אין כיום דף שעליו כתוב ''מרשם'', המרשם הוא במחשב. וכאשר רציתי לקבוע תור לסופרפארם בקניון רחובות לשם קבלת מרשם קבוע - ההקשה על ''קביעת תור'' נענתה בתשובה: שאין קופון... למרות שאיני מעוניינת בקופון כלשהו !

  2. גבריאלה

    גם מרשמים של קופת חולים לאומית?

  3. חלי

    גרוע מאוד פירסומות הסברים על הכל מלבד איך מזמינים בפועל... חבל

  4. רחל גלברג

    לא ברור כיצד להזמין את התרופות

  5. רמי בר-נר

    מעוניין להזמין תרופות דרך האתר במתכונת שפרסמתם. מעבר לפרסום לא ברור איך נכנסים בפועל למתכונת של הזמנה בפועל. רוצה לדעת איזה סניפים בראשל"צ ובנס-ציונה עובדים באופן הזה. כרגע בכניסה לאתר שלכם ממש לא ברור איך לבצע את התהליך. תודה. רמי. מבקש ודורש לא לקבל פרסומת לאתר שלי בשום פנים ואופן.

אירועים קרובים