זברה טכנולוגיות תייצג את טרנד מיקרו בישראל

החברה תהיה המפיצה הרשמית בישראל של הפתרונות הארגוניים של טרנד מיקרו ● אלי וודינסקי, מנכ"ל זברה טכנולוגיות, אמר ש-"התוכניות שלנו הן להגדיל ולהרחיב את מעגלי המשווקים והלקוחות שעובדים עם מוצרי החברה"

זברה טכנולוגיות תייצג ותפיץ בישראל את פתרונות אבטחת המידע של טרנד מיקרו (Trend Micro), כאשר היא תתמקד בהפצת הפתרונות הארגוניים שלה. בתחום זה, תהיה זברה המפיצה הרשמית של טרנד מיקרו בישראל.

טרנד מיקרו הינה חברה עולמית בתחומי אבטחת מיחשוב הענן ואבטחת השרתים. על פי IDC, נתח השוק שלה בשוק אבטחת השרתים נאמד ב-23.7%. פתרונות טרנד מיקרו נועדו להגן על המידע הדיגיטלי באמצעות פתרונות אבטחת תוכן באינטרנט וניהול איומים לעסקים ומשתמשים. על פי החברה, הפתרונות הללו עוצרים איומים במהירות ומגנים על מידע בסביבות פיזיות, וירטואליות ובענן. הם נתמכים בתשתית אבטחת הענן Trend Micro Smart Protection Network, שבאמצעותה נעצרים האיומים כאשר הם נוצרים באינטרנט.

פתרונות טרנד מיקרו משווקים בישראל מאז שנת 2000 באמצעות רשת עניפה של משווקים ואינטגרטורים המיישמים אותם בישראל. לקוחות טרנד מיקרו מגיעים מכל מגזרי המשק.

אלי וודינסקי, מנכ"ל זברה טכנולוגיות, אמר ש-"יש לטרנד מיקרו קהל לקוחות נאמן בישראל והתוכניות שלנו הן להגדיל ולהרחיב את מעגלי המשווקים והלקוחות שעובדים עם מוצרי החברה".

לדברי תמיר סגל, מנהל טרנד מיקרו ישראל, "אני מאמין שניסיונה של זברה טכנולוגיות יסייע להעמיק את נוכחותה של טרנד מיקרו בישראל ולהגביר את ההיכרות של השוק הישראלי עם הפתרונות החדשים שלה בתחומי אבטחה מגוונים".

רוצים לשמוע עוד? הירשמו עכשיו לכנס CyberSec של אנשים ומחשבים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים