פרולינק הטמיעה מערכת ניהול זהויות והרשאות במכללה האקדמית תל אביב-יפו בהיקף חצי מיליון ש'

הטמעת המערכת הביאה למיכון תהליכי הקליטה, העדכון וההסרה של הרשאות סטודנטים במכללה - תהליכים שמתבצעים בצורה מסיבית שלוש פעמים בשנה, בסיום כל סמסטר ● המיכון מאפשר למכללה הגנה מפני טעויות אנוש בהגדרת ההרשאות ובמקביל - חיזוק השמירה על הפרטיות

פרולינק הטמיעה מערכת ניהול זהויות והרשאות גישה של נובל (Novell) במכללה האקדמית תל אביב-יפו. הפרויקט ארך שמונה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו עומד על כחצי מיליון שקלים.

המערכת לניהול הזהויות וההרשאות שהוטמעה משמשת 4,000 איש – הסטודנטים והסגל של המכללה. הטמעתה חסכה עבודה אינטנסיבית לפני כל סמסטר, אליו נרשמים אלפי סטודנטים, בכך שהביאה למיכון תהליכי הקליטה, העדכון וההסרה של הרשאות סטודנטים – תהליכים שמתבצעים בצורה מסיבית שלוש פעמים בשנה, בסיום כל סמסטר. מיכון התהליכים מאפשר למכללה הגנה מפני טעויות אנוש בהגדרת ההרשאות ובמקביל – חיזוק השמירה על הפרטיות.

במסגרת הפרויקט הכינה פרולינק, על בסיס מסמך דרישות רחב שבא מהמכללה, אפיון טכני מפורט להטמעת מערכת IDM, בעלת ממשק לכל מערכות ה-IT של המכללה. האפיון, המימוש והליווי הצמוד של תהליך ההטמעה אפשר לצוות ה-IT של המכללה להפעיל את המערכת בזמן קצר, בדיוק לתחילת הרישום של אלפי סטודנטים לסמסטר חדש.

לדברי אמיר פייגנבוים, מנמ"ר המכללה, "אנחנו מספקים לסטודנטים סביבה אקדמית תומכת שבאה לידי ביטוי במגוון שירותים. העיקרי שבהם הוא אתר אינטרנט שמרכז את עולם הידע הנדרש לכל סטודנט לפי הקורסים אליהם הוא נרשם בכל סמסטר, וכן סביבה לתקשורת עם סטודנטים אחרים ומרצים, כמו גם ניהול ציונים ומבחנים".

פייגנבוים הוסיף, כי "עבור כל סטודנט חדש מדובר, למעשה, בעדכון שנעשה לרוחב שמונה מערכים נפרדים. ככל שהוא מתקדם בלימודיו הם ממשיכים להתנהל איתו ובכל סמסטר המערכת ממשיכה לעדכן את הנדרש. כשהסטודנט מסיים את לימודיו, המערכת צריכה להסירו. מצב זה יצר עבורנו שבועות של עבודה אינטנסיבית לתוך לילות ארוכים לפני כל סמסטר". הוא אמר, כי "חשיבות הירידה לפרטים באפיון המפורט היא מכרעת. פרולינק סייעה לנו לזהות מראש את נקודות הכשל האפשריות, ולמפות את מאות החוקים הנדרשים כדי להביא את המערכת לעבודה רציפה וממוכנת לחלוטין".

רוצים לשמוע עוד? הירשמו עכשיו לכנס CyberSec של אנשים ומחשבים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים