אלכס לנשטיין, מומחה בינלאומי לסייבר טרור, יהיה אורח הכבוד בכנס CyberSec 2012

לנשטיין הוא מהנדס בכיר בחברת FireEye, המתמחה בתחום הדור הבא של הגנה מפני איומי סייבר. הוא מגיע לישראל כאורח של InnoCom מקבוצת אמן, הנציגה של חברת FireEye בישראל ● במהלך שנות פעילותו היה אחראי לנשטיין לגילוי ועצירת מספר התקפות סייבר גדולות בארצות הברית, ביניהן מתקפת Rustock ומתקפת McColo

אלכס לנשטיין, מומחה בינלאומי לסייבר טרור, יהיה אורח הכבוד בכנס CyberSec 2012 של אנשים ומחשבים, שיתקיים ביום א', ה-12 בפברואר, במרכז הכנסים אבניו. לנשטיין הוא מהנדס בכיר בחברת FireEye, המתמחה בתחום הדור הבא של הגנה מפני איומי סייבר. הוא מגיע לישראל כאורח של InnoCom מקבוצת אמן, הנציגה של חברת FireEye בישראל.

בין השאר אחראי לנשטיין על פיתוח ומכירה של מוצרים והוא עוסק בחקר תחום האבטחה. בנוסף, הוא מפרסם מאמרים ומחקרים בעיתונים מובילים כגון הוושינגטון פוסט ו-PC World. במהלך שנות פעילותו היה אחראי לגילוי ועצירת מספר התקפות סייבר גדולות בארצות הברית, ביניהן מתקפת Rustock ומתקפת McColo. לנשטיין מתמחה בבוטנטים, נוזקות (Malware), אבטחת רשתות ואנליזות בינאריות.

אורחת נוספת בכנס CyberSec תהיה חברת הכנסת רונית תירוש, יו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה של הכנסת, שקיימה באחרונה מספר דיונים בנושא מוכנות ישראל למלחמת סייבר. בשבוע הבא זימנה הוועדה דיון חירום בעקבות פרשת חשיפת פרטיהם של עשרות אלפי בעלי כרטיסי אשראי מישראל.

דוברים נוספים בכנס יהיו ד"ר אפרים קם, סגן ראש המכון למחקרי ביטחון לאומי, בועז דולב, לשעבר מנהל תהילה וממשל זמין, ועו"ד אביב אילון, מומחה לדיני מחשב.

לדברי אבי וייסמן, יו"ר ועדת התכנים של כנס CyberSec, "הקהילה העסקית והתעשייתית בישראל חשופה למלחמה הבאה, שתהיה ללא ספק גם מלחמת סייבר, דבר המעמיד בסכנה נכסי ידע ופטנטים, וכמובן כספים, כפי שראינו בפרשת כרטיסי האשראי".

כנס CyberSec הוא המשך לכנס GovSec, שנערך בספטמבר שנה שעברה, ונחל הצלחה רבה. בין הנושאים שיידונו בו: טכניקות חדשות בתחום ההגנה הארגונית, איומי הענן ומאפייני ההגנה עליו, סוגיות משפטיות בעידן הסייבר ועוד.

רוצים לשמוע עוד? הירשמו עכשיו לכנס CyberSec של אנשים ומחשבים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים