One1 הטמיעה מערכת CRM 6 Pivotal ב-Milgam Call מקבוצת תקשוב; ההיקף: מאות אלפי שקלים

המערכת מאפשרת לחברה לבצע תשלומים שונים ולתת שירות ברורים במענה האנושי, כולל מתן מענה לתושבי הרשות ותאגיד המים בכל תחום פעילותם, ומוקד תקלות 106 ● היא משרתת כ-100 משתמשים במוקדי גבייה ושירות ברשויות מקומיות ובתאגידי מים הפרוסים ברחבי הארץ

One1 הטמיעה מערכת CRM 6 Pivotal בחברת Milgam Call מקבוצת תקשוב. המערכת משרתת כ-100 משתמשים במוקדי גבייה ושירות ברשויות מקומיות ובתאגידי מים הפרוסים ברחבי הארץ. היקף הפרויקט עומד על מאות אלפי שקלים.

המערכת, שהוטמעה על ידי חטיבת הפרויקטים ופתרונות התוכנה של One1, נותנת מענה טכנולוגי לצרכים ולדרישות של מוקד שירות המתמחה במתן שירותים לרשויות המקומיות. המערכת צפויה לתרום בייעול התקציבי ובשיפור מערך השירות לתושבים.

במסגרת המערכת יכולה החברה לבצע תשלומי ספחים באמצעות המוקד האנושי, תשלומי ספחים על ידי פעולות אוטומטיות במערכת ה-IVR, תשלומי ספחים באתר אינטרנט, שירות ברורים במענה האנושי, כולל מתן מענה לתושבי הרשות ותאגיד המים בכל תחום פעילותם, ומוקד תקלות 106. כמו כן, מאפשרת המערכת הצגת שירותי הגבייה ועדכון מצב חשבונו של התושב, הרשות והתאגיד, ברגע ביצוע הפעולה.

אלון ברודר, מנהל Milgam Call, אמר ש-"מערכת 6 Pivotal CRM נבחרה בזכות גמישותה וכליה המאפשרים ביצוע שינויים והתאמות ייעודיות באופן מהיר ויעיל ביותר. היבטים אלה הינם הכרחיים לתפעול וניהול מוקד מגוון שירותים ייעודים כ-Milgam Call".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים