אובאמה: יש לתת לכל ילד בארה"ב גישה לרשת

במסגרת הנאום השבועי של הנשיא הנבחר באתר האינטרנט שלו, קרא אובאמה למודרניזציה של בתי הספר בארה"ב, להתקנה של מערכות חסכוניות יותר לחימום ותאורה ולהצבה של מחשבים חדשים בכיתות הלימוד ● "לא נשלים עם כך שארה"ב נמצאת במקום ה-15 בעולם באימוץ של פס רחב", קבע

הנשיא הנכנס של ארה"ב, ברק אובאמה, הציג תוכנית שאפתנית שבמסגרתה תוענק לכל ילד בארה"ב גישה לאינטרנט ויוכנסו טכנולוגיות מתקדמות למערכת הבריאות של ארה"ב. תוכנית זו היא רק חלק מהיוזמה להציל בשנתיים הקרובות 2.5 מיליון משרות ולהזרים דם חדש לכלכלה המדשדשת. התוכנית נחשפה בנאום השבועי של אובאמה בווידאו, באתר האינטרנט Change.gov.

"לא נשלים עם כך שארה"ב נמצאת במקום ה-15 בעולם באימוץ של פס רחב", אמר אובאמה. "כאן, במדינה שהמציאה את האינטרנט, חייבים להעניק לכל ילד הזדמנות לגשת לאינטרנט. הילדים יקבלו את ההזדמנות כשאהיה הנשיא – כך נוכל לחזק את היתרון התחרותי של ארה"ב בעולם".

עוד קרא אובאמה למודרניזציה של בתי הספר בארה"ב, להתקנה של מערכות חסכוניות יותר לחימום ותאורה ולהצבה של מחשבים חדשים בכיתות הלימוד. כן, קרא אובאמה לחבר לאינטרנט את בתי הספר, הספריות – וגם את בתי החולים, במסגרת תוכנית לקידום של מערכת הבריאות.

"עלינו לוודא שבכל מרפאה ובית חולים בארה"ב ייעשה שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ובתיקים רפואיים אלקטרוניים על מנת למנוע טעויות רפואיות ולחסוך מיליארדי דולרים מדי שנה", אמר אובאמה.

אובאמה הוסיף ודיבר על חיסכון באנרגיה במבני ציבור ועל השקעות בתשתיות פיזיות דוגמת כבישים וגשרים, אבל מהיכן יגיע תקציב לכל התוכניות השאפתניות הוא לא פירט – אולי הדבר יובהר בשבועות ובחודשים הקרובים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים