איטרניטי הקימה פורטל ארגוני עבור כצט; ההיקף: 200 אלף שקלים

הפורטל מבוסס 2010 Sharepoint והוא משמש כרשת חברתית פנים ארגונית וכפלטפורמה לשיתוף מידע בין עובדי החברה ● אסף בר, מנכ"ל איטרניטי: "בשלב הבא של הפרויקט נקים פורטל BI להנהלת כצט על גבי אותה הפלטפורמה"

חברת ה-BI איטרניטי הקימה פורטל ארגוני עבור חברת התרופות כצט. הפורטל מבוסס 2010 Sharepoint והוא משמש כרשת חברתית פנים ארגונית וכפלטפורמה לשיתוף מידע בין עובדי החברה. היקפו הכספי של הפרויקט מוערך בכ-200 אלף שקלים.

הפורטל ישמש את כלל עובדי כצט ככלי עבודה וכפלטפורמת מידע, המאפשרת גישה ליישומים ארגוניים כגון ניהול מסמכים וכן כאמצעי תקשורת פנים ארגוני. הפורטל ישמש גם ככלי להעברת מסרים מהארגון לעובדיו, כולל הודעות פנימיות ומידע על הטבות עובד, הנחות ועוד.

חן אברהם, מנהלת משאבי האנוש של כצט, אמרה כי "הפורטל מחבר בין כלל עובדי החברה, הוא נגיש וידידותי למשתמש וכולל מידע פנים ארגוני כגון חדשות, פורומים, כתבות מקצועיות, טפסים ומידע שימושי לעובד".

אסף בר, מנכ"ל איטרניטי, אמר כי "הפרויקט ערך כחצי שנה בלבד, בזכות פלטפורמת ה- Sharepoint. הצורך בפורטל הארגוני הגיע מכיוון משאבי האנוש של החברה כיוון שהוא נותן מענה לבעיית הפיזור של העובדים ברחבי העולם. מטרת הפורטל לקרב בין העובדים לקהילה אחת הומוגנית שניזונה ממידע אחיד ומציע פלטפורמה נגישה לשיתוף מידע. בשלב הבא של הפרויקט נקים פורטל BI להנהלת החברה על גבי אותה הפלטפורמה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים