זאב ינאי, אדוונטק: "ענף ה-IT המקומי יודע לעבוד קשה – ולכן פרויקטים מצליחים"

"שוק ה-IT הישראלי שואף למצוינות, ופעמים רבות אף מממש אותה, כחלק מהעשייה", אמר ינאי, מנהל העסקים הראשי של אדוונטק ● לדבריו, "המתכון להצלחה של פרויקטי IT הוא השילוב בין השאיפה למצוינות, האנשים וההבנה שלהם את הצרכים העסקיים של הארגון" ● ינאי ציין, כי אדוונטק מתכוונת לבצע בקרוב פרויקטים שונים באיטליה ובספרד

"ענף ה-IT המקומי שואף למצוינות, ופעמים רבות אף מממש אותה, כחלק מהעשייה. בשל כך, לא מעט פרויקטים עולים לאוויר בהצלחה", כך אמר זאב ינאי, מנהל העסקים הראשי של אדוונטק.

ינאי היה בין נציגי ספקיות ה-IT שנשאו דברים בתחרות מצטייני המיחשוב ITAwards 2011. טקס הכרזת הזוכים בתחרות, שהתקיים ביום ה' האחרון, נערך זו השנה התשיעית, בהפקת אנשים ומחשבים. הטקס התקיים כחלק מוועידת Closing The Year, שנערכה במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהשתתפות מאות מנמ"רים, מקצועני IT בכירים ומנכ"לי ספקיות המיחשוב בארץ. מנחה האירוע היה פלי הנמר, נשיא קבוצת אנשים ומחשבים.

לדברי ינאי, "המתכון להצלחה של פרויקטי IT הוא השילוב בין השאיפה למצוינות, האנשים וההבנה שלהם את הצרכים העסקיים של הארגון". הוא ציין, כי אדוונטק פועלת בסביבות מיקרוסופט (Microsoft), סאפ (SAP) ואורקל (Oracle). "נכנסנו לאירופה, וזוכים שם להערכה מקצועית רבה", אמר. "לאחר שרכשנו את החברות אדוונטק-פרו (Advantec-Pro) באיטליה ובספרד, בכוונתנו לנצל את הנוכחות שלנו במדינות הללו כדי לבצע בהן יישומים בתחומים שאנחנו מתמחים בהם. בשלב הראשון יבוצעו יישומי סאפ, כשאנחנו כבר נמצאים במגעים מתקדמים עם כמה לקוחות. היישום מתבסס על מומחים שנשלח מישראל והכשרה של הצוות המקומי. בנוסף, אנחנו נערכים לשיווק Click Software – מוצר תוכנה לניהול ומיטוב של שיבוץ הטכנאים, אנשי השירות וכוח האדם בארגון, שאנחנו מייצגים אותו בישראל".

"2011 – שנה מוצלחת מאוד ל-EMC"

דני נויברגר, מנכ"ל EMC ישראל, ציין ש-"הפכנו מחברת איחסון לארגונים גדולים לחברת תשתיות ניהול מידע. אנחנו מממשים כיום פרויקטים טכנולוגיים בעולמות ההגנה, הגיבוי, ניהול ואבטחת המידע". לדבריו, שתי מגמות מרכזיות מצויות במרכז העשייה המיחשובית – "הטיפול בכמויות המידע הצומחות בקצב אקספוננציאלי, קרי – המעבר לטיפול ב-Big Data, מידע בהיקף נרחב, לצד המעבר לעבודה בתצורת מיחשוב ענן. אני מעריך שנראה פרויקטים רבים בתחומים הללו בשנים הקרובות".

דני נויברגר, מנכ"ל EMC ישראל. צילום: קובי קנטור"השנה המסתיימת מסתמנת כשנה מוצלחת מאוד עבורנו בכל המישורים", אמר נויברגר. "במישור העסקי, זו הייתה עבורנו שנה של גידול מתמשך במכירות ובכוח האדם – עם גידול של יותר מ-50% בשנתיים וחצי האחרונות. בהתאם, גדלנו גם בנתח השוק שלנו במגזר ה-High End, כמו גם ב-Mid Range. ההסבר לגידול נעוץ בשינוי הטכנולוגי והאסטרטגי שחל בחברה: מחברת איחסון שעיקר מיקודה בארגונים גדולים הפכנו לחברת IT שמספקת מגוון רחב של טכנולוגיות, מוצרים ושירותים בתחום ניהול תשתיות המידע. אלה מיועדים למגוון רחב של לקוחות – ארגונים גדולים, בינוניים וקטנים כאחד, בכל המגזרים".

הוא הוסיף, כי "בשנתיים האחרונות הפכנו לגורם דומיננטי מאוד גם בעולמות הגיבויים, בעיקר עם רכישת דטה דומיין (Data Domain). הרחבנו משמעותית את המכירות בתחום זה, ובמקביל – השלשנו את כמות כוח האדם שמטפלת בתחום בישראל".

נויברגר סיים בציינו, כי "יש התעניינות מרובה במיחשוב ענן בקרב לקוחות, כיוון שהשוק הישראלי הוא מאמץ מוקדם של טכנולוגיות. הענן בן הכלאיים יתבסס בשנים הקרובות ויהפוך לאסטרטגיה המרכזית של ארגונים שיעברו לענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים